Dieta Optymalna w odwrocie?!

41. Data: 2005-01-17 19:58:01

Temat: Re: Spotkanie ekstremalnych dietowiczów w TV4
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:csgumh$8bn$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:csgb9s$9fr$1@news.onet.pl...

> dorecyzuj to zdaniekto ma mine wyzszosci akto robi głupawe usmieszki
> ;))tak tylko dla wiekszego zrozumienia

j.w.

> domyslam sie dlaczego tak jest :)

poprawiam swój błąd: podbródek.

> przepraszam ale jak jakis optymalny obwieszcza ,ze wyladował własnie
> na tytanie i do tego nie jest sam to wybacz ,ale ciezko jest sie
> powstrzymac od komentarza

Od lat masz problemy z właściwym rozumowaniem.

> chyba nie wyczułas ironii w tym stwierdzeniu ,ale nie oczekiwałem
> tego od ciebie .wiec nie ma sprawy.

I vice versa.

> i dlatego twoja praca była daremna

Nie doceniasz inteligencji innych grupowiczów, jak zawsze.

> jedyną mozliwoscia wyrobienia sobie zdania była albo relacja
> subiektywna

Tak mówi każdy manipulant.

> albo obejrzenie programu .to drugie oczywiscie jest bardziej
> obiektywne

Dlatego powiadomiłam, że program powtórzą w dniu następnym, ale część
grupowiczów zapewne w tym czasie była w pracy. Dla nich był tekst.
Trochę ci zepsuł twoją soczystą recenzję... ;]

> imho tym stwierdzeniem przebiłaś pogarde bretharian,chyba tego nawet
> nie zauwazyłaś

Jak zawsze masz problem ze zrozumieniem.

> że optymalni twardo stąpają po ziemi (dosłownie i w
>
> hmm ,hmm pozwól ,że przemilcze to ale wiedz,ze ma usmieszek na twarzy

O tak, pozwalam, częściej powinieneś milczeć. Twojego uśmieszku na
szczęście nie widzę.

> jako optymalnej o zacięciu misyjnym jest ci to ciezko ocenić
> obiektywnie

Czujesz się przeze mnie nawracany?

> no nio czuje tu pogarde do osób odżywiających sie inaczej

Z czuciem też masz problem.

> Nie ma wspólej płaszczyzny
>
> chyba zapominasz o jazdach "optymalnych"

Coś ci się pomyliło. To świat ma jazdy. Optymalni dość stanowczo
wciskają pedał hamulca.

> tu sie z toba ne zgodze

hmm... jakbyś gdziekolwiek się zgadzał.

> czy zastanowił cie moze fakt ,dlaczego optymalna dieta została
> umieszczona
> obok innych _ekstremalnych_ diet??

Twojej jakoś nikt nie zauważa. Niegodna zainteresowania i polecania?
Nawet ty sam o niej milczysz.

> dlaczego tak jak bretharianizm i weganizm jest uwazana za diete
> ekstremalna
> i jest umieszczana na jednej póleczce z tymi dietami.?

Mnie jest wszystko jedno na jakiej półeczce nas widzisz.

dlaczego optymalni

No i lżej ci jak sobie poratlerkujesz?

Kończę ten bezsensowny ping-pong. EOT.

Krystyna

42. Data: 2005-01-17 20:33:56

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:csh5c7$e2c$1@news.onet.pl...

> Coś ci się pomyliło. To świat ma jazdy. Optymalni dość stanowczo
> wciskają pedał hamulca.

i wszystko jasne

43. Data: 2005-01-18 19:52:05

Temat: Re: Dieta Optymalna w odwrocie?!
Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zauwazył to pewien redaktor ,który wraz z przecietnym lekarzem bazuja na
> niewiedzy maluczkich

Nie zgadzam sie z twoja opinia.

> zawsze mozna ie spozywac wyrobów wedliniarskich .nikt nikomu nic nie
> nakazuje

Pewnie ze tak, ale takie postepowanie jest dranstwem. Tak jak sprzedawanie
frytek wegetarianskich, ktore nie byly wegetarianskie, chyba slyszales o tym.
Wyczytane w internecie.

> tutaj masz link do polskiej wersji archiwum X,pisz tam regularnie tam sie
> wszyscy niezle nakrecaja
>
> http://glinki.com/?l=r445q5
Hehe kiepski dowcip.
Mozesz isc w ich slady, milej zabawy.

> curowiec wykorzystuje sie w polsce i po co pytasz sie o cene skoro ona nie
> jest wazna

Pytam o cennik dla pojedynczego Hindusa, nie dla hurtownika.

? Przeciez Hindusow nie usmierca sie, by zabrac im wlosy. Ba, dostaja nawet
za nie stosowne wynagrodzenie.

Ba, tego nijak nie rozumie. Kto dostaje wynagrodzenie? Pewnie za wizyte u
fryzjera Hindus nic nie placi, a moze siadaja w szeregu nadstawiajac lby i
czapki na szmal. sorki

> dalej nie rozumiem o co chodzi .program był narywany w studi telewizyjnym i
> nie rozumiem co ,kto i po co mialby jeszcze rejestrować

Widzisz, moglibyscie wysluchac interesujacyej rozmowy jaka przeprowadzili
miedzy soba.(G i P)
Takie jednostronne relacje zazwyczaj nie sa wiarygodne.

Za duzo szpiegowskich ksiazek sie naczytalam
pozdro Dana

44. Data: 2005-01-19 23:38:48

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> i dlatego twoja praca była daremna

A ja bardzo dziękuje Krysi za tę relację! Przynajmniej dla mnie nie była
daremna.

> jedyną mozliwoscia wyrobienia sobie
> zdania była albo relacja subiektywna albo obejrzenie programu

Wyrobiłem sobie zdanie bez oglądania programu na podstawie relacji
Krysi. Przepraszam!

Ździho - pozdrawia sucho i obiektywnie

45. Data: 2005-01-20 07:24:57

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asterek" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ja bardzo dziękuje Krysi za tę relację! Przynajmniej dla mnie nie była
> daremna.

> Wyrobiłem sobie zdanie bez oglądania programu na podstawie relacji
> Krysi. Przepraszam!

od razu widać na jakiej jesteś diecie

dlaczego przepraszasz i kogo??

46. Data: 2005-01-21 07:27:06

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> od razu widać na jakiej jesteś diecie

No to powiedz po czym to widać i na jakiej jestem? ;-)

Ździho

47. Data: 2005-01-21 07:36:42

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to powiedz po czym to widać i na jakiej jestem? ;-)

pytasz na jakiej jestes od 1 stycznia czy na jakiej byłeś przez ostatnie 40
dni 2004 roku ??

48. Data: 2005-01-21 08:23:57

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> Użytkownik "Asterek" <A...@w...pl> napisał w wiadomości

> pytasz na jakiej jestes od 1 stycznia czy na jakiej byłeś przez ostatnie 40
> dni 2004 roku ??

Hmmm, i to wszystko widać po moim przedostatnim poście? ;-)

Ździho

49. Data: 2005-01-21 10:09:04

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, i to wszystko widać po moim przedostatnim poście? ;-)

no nie ja tam Zauwazyłem cos innego ale po sprawdzeniu okazało sie ,ze
niewiele sie pomylilem.
czy mogłbys opisać 40 dniowa głodówke którą przeprowadziłeś opisz jej
przebieg,efekty jak i powody jej stosowania .może nowy watek tego jeszcze
tu nie było .były opisy i dyskusje krotkich głodówek ale tak długiej to
jeszcze nikt nie opisywał

PS czy mozna cie zaliczyc do ekstremalnych dietowiczów??

50. Data: 2005-01-21 10:14:56

Od: Asterek <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> czy mogłbys opisać 40 dniowa głodówke którą przeprowadziłeś opisz jej
> przebieg,efekty jak i powody jej stosowania

OK, opiszę, ale z braku czasu pewno już nie dzisiaj. Mam jakieś zapiski
z jej trwania więc pewno tylko małe poprawki będą potrzebne.

> .może nowy watek tego jeszcze
> tu nie było .były opisy i dyskusje krotkich głodówek ale tak długiej to
> jeszcze nikt nie opisywał
>
> PS czy mozna cie zaliczyc do ekstremalnych dietowiczów??

Myślę, że coś w tym jest! ;-)

Ździho

Pytanie o syplementy
karnityna
Potrzebujesz schudnąć a może przytyć lub zregenerować swój organizm. Bardzo dobra dieta do kontroli wagi pomaga utrzymać odpowiednią wagę.
Czym sie zywia
Stres ...