Dieta cud - zakladanie farmy

1. Data: 2005-07-10 15:49:18

Temat: Dieta cud - zakladanie farmy
Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Jak schudnac 10 kg, nabrac formy, wzmocnic miesnie, nabrac sily ?
Zbudowac farme lawendowa!

Kochani, w przyszly weekend nasz wielki festival, do ktorego szykujemy
sie od stycznia.
Zrobilismy ogromna robote, i mamy nadzieje, ze farma nas nie zabije
zanim stanie sie oplacalna. W ten weekend, od piatku do niedzieli,
oczekujemy gosci. Liczymy na okolo 50 - 75 samochodow dziennie, jak inne
farmy, ktore sa podobnej wielkosci do naszej. RownieZ mamy kiermasz na
jarmarku miejskim dla tych tysiecy ze Seattle, ktorym nie chce sie na
farme, tylko chce sie kupic lawendowe produkty.

U nas ciagle jeszcze malujemy budynek, okladamy rabaty kora, wyrywamy
chwasty, odkurzamy lawende ze skrawkow trawy z kosiarki, no i
najwazniejsze, prawie, prawie mamy wszystkie produkty zrobione.
Najgorzej, ze nie zdazylismy ze strona internetowa, ale zrobimy ja zaraz
po festiwalu. W miedzyczasie, mimo, ze bardzo niewyrazne, tu jest
zdjecie farmy z lotu ptaka - mozna sie zorientowac, co sie tam dzieje.

http://fotogalerie.pl/fotka/2533721121009792321

Niestety, nie umiem najwidoczniej zaladowac tej fotki w wiekszym
rozmiarze, mimo, ze zaznaczylam, zeby bylo duze. No coz, nie mam teraz
wiecej czasu, zeby sie gimnastykowac z fotogaleria.

Trzymajcie za mnie kciuki, po festiwalu nadam jakies zdjecia i opowiem,
jak bylo. Ide wlasnie kupic kilkaset metrow fioletowej wstazki, zeby
zrobic odgrodzenie od naszej domowej czesci, bo nie zdazylismy z plotem.
Co za wariacja. Ale jestesmy bardzo podekscytowani wynikami naszej pracy.

Magdalena Bassett

2. Data: 2005-07-10 16:13:13

Temat: Re: Dieta cud - zakladanie farmy
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zbudowac farme lawendowa!
>
> Trzymajcie za mnie kciuki, po festiwalu nadam jakies zdjecia i opowiem,

Trzymam mocno kciuki :)))
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2005-07-10 16:49:41

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zielka" <z...@o...pl> napisała w wiadomości

> Trzymam mocno kciuki :)))
> Pozdrawiam, Krystyna

Tez trzymam mocno, powodzenia :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

4. Data: 2005-07-10 17:29:03

Od: "Milka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Równiez mamy kiermasz na
> jarmarku miejskim dla tych tysiecy ze Seattle, ktorym nie chce sie na
> farme, tylko chce sie kupic lawendowe produkty.

Zaraz napisze list do Wujka zeby koniecznie do Was przyjechal na farme a
nie kupowal w miescie na straganie :-)
Bardzo jestem ciekawa jego wrazen :-)

Serdecznie Milka

5. Data: 2005-07-10 18:47:55

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Milka wrote:

> Zaraz napisze list do Wujka zeby koniecznie do Was przyjechal na farme a
> nie kupowal w miescie na straganie :-)
> Bardzo jestem ciekawa jego wrazen :-)
>

> Serdecznie Milka

A Wujek mieszka w Seattle? Jesli tak, to powiedz Wujkowi, zeby startowal
wczesnie, bo promy beda przeladowane. W zeszlym roku zjechalo sie 30
tys. ludzi w jeden weekend! Ale pogoda byla murowana, a w tym roku, jak
juz wielokrotnie pisalam, ciagle pada, choc od trzech dni raczej malo,
co pozwolilo nam pomalowac budyne(cze)k sklepowy na czerwono z bialymi
listwami. Wyglada super.

Dzieki za kciuki
MBassett

6. Data: 2005-07-10 19:23:33

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:11d2gsdokchsj97@corp.supernews.com Magdalena
Bassett <m...@o...net> napisał(a):

> Trzymajcie za mnie kciuki, po festiwalu nadam jakies zdjecia i
> opowiem, jak bylo.

Hejka. Powodzenia. :-)
Pozdrawiam tryumfalnie Ja...cki

7. Data: 2005-07-10 19:30:09

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Trzymajcie za mnie kciuki, po festiwalu nadam jakies
> Magdalena Bassett

Trzymam i czekam na opowiesc ! :-)

--
Pozdrawiam, Rafal Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

8. Data: 2005-07-10 19:49:39

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Kochani, w przyszly weekend nasz wielki festival, do ktorego szykujemy
> sie od stycznia.

Niestety z Indianapolis troche daleko :-(
Good luck!

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2005-07-10 20:23:16

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Jul 2005 08:49:18 -0700, Magdalena Bassett napisał(a):

> Ale jestesmy bardzo podekscytowani wynikami naszej pracy.

A ja pod wielkim wrażeniem, powodzenia:)

Pozdrawiam
Marta

10. Data: 2005-07-10 21:31:49

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzymajcie za mnie kciuki, po festiwalu nadam jakies zdjecia i opowiem,
> jak bylo. >
> Magdalena Bassett
życzę powodzenia
grazyna