cytryna

1. Data: 2005-07-10 12:55:04

Temat: cytryna
Od: dud <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
2 miesiace temu nabylem drzewko cytrynowe, juz z paroma owocami, od
kilku dni cytrynka zaczela gubic liscie nawet zielone. Stoi w lekko
zacienionym miejscu regularnie podlewana. Nie mam pojecia dlaczego tak
sie dzieje i co moze byc przyczyna. Czy moze ktos z was ma jakas rade co
z tym poczac?

Pozdrawiam
Dud

2. Data: 2005-07-10 13:35:38

Temat: Re: cytryna
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zacienionym miejscu regularnie podlewana. Nie mam pojecia dlaczego tak
> sie dzieje i co moze byc przyczyna. Czy moze ktos z was ma jakas rade co

Pomacać i przyjrzeć się liściom i gałązkom, szczególnie od spodu i wzdłuż
nerwów. Cytrynę lubią przędziorki i miseczniki (te pierwsze: droba białe plamki
na liściach, delikany oprzęd od dołu liścia i w węzłach, maleńkie drobne owady
czewonawe; te drugie - wypukłe tarczki na liściach od góry, na gałązkach, lepka
wydzielina).

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-07-11 15:20:13

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

dud wrote:

> [...]
> zacienionym miejscu regularnie podlewana. Nie mam pojecia dlaczego tak
> sie dzieje i co moze byc przyczyna. Czy moze ktos z was ma jakas rade co

Cytryny w naturze rosna w silnym sloncu na ubogiej suchej ziemi. Moze za
duzo podlewasz?

MBassett

[pomocy] Uchodzi woda z oczka
Problemy z trawa