Dieta niskotluszczowa - co jesc

21. Data: 2013-12-04 13:38:40

Temat: Re: Dieta niskotluszczowa - co jesc
Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...pl> napisał

> Jeszcze pytanie do autora wątku:

Po 3 miesiącach diety niskotłuszczowej zbadalem sobie cholesterol.
Niestety sa to najgorsze wyniki jakie kiedykolwiek miałem.
Jak juz pisałem, 10 lat temu przez 2,5 roku stosowalem DO i miałem wtedy
najlepsze wyniki cholesterolu z wszystkich dotychczasowych badań.
Załączam wyniki chlesterolu o których wyżej mówiłem.

Data TC HDL TG LDL TC/HDL LDL/HDL Komentarz

19.04.2004 177,00 50,00 55,00 116,00 3,54 2,32 Po 2,5 roku diety
Kwaśniewskiego
9.01.2013 175,00 41,00 157,00 103,00 4,27 2,51 jedzenie "normalne"
niekontrolowane
4.12.2013 206,00 30,00 252,00 126,00 6,87 4,20 Po 3 miesiacach diety
niskotluszczowej

Zastanawiam się czy w związku z tym nie powrócic do diety Kwasniewskiego.

--
Tomasz

22. Data: 2013-12-04 15:41:50

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znam się na holesterolu, bo mam niski, ale widać nie umiałeś tego robić.
Można mieć holesterol od niekturyh margaryn.
Holesterol może być od stresu, złej pszemiany materi.
Jeśli ograniczenie tłuszczu nie działa, to może zmień metodę,
zamiast ujmować dodaj do tłuszczu ważywa i owoce,
jedz holesterol w toważystwie niedalekim dżemu, cebuli, papryki, może
pomidory, kapusta, majonez do jaj to wszystko dość tradycyjne i zdrowe
połączenia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Przyswajanie kalorii...
Czy spalacze tłuszczu działają w ogóle?
Gdzie w Krakowie kupię coconut oil
Dieta + wódka - dziwne !!!
Czy postępowanie zgodnie z naturą jest zdrowe?