Dieta niskowęglowodanowa

następny post »
From: "batory" <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Dieta niskowęglowodanowa
Date: Thu, 29 Jan 2004 09:45:22 +0100

Dzień dobry, witam wszystkich jako, że piszę tu po raz pierwszy. Chciałabym
trochę schudnąć. No, tak prawdę mówiąc to już od baaardzo dawna tak bym
chciała. Przez lata całe próbowałam ograniczać kalorie - za każdym razem
było okropne jojo, pół roku po kuracji ważyłam zazwyczaj 3-4 kg więcej niż
przed. Jakiś czas temu próbowałam MM. Przez 3 miesiace straciłam 5 kg i
stanęło, przez następne 3 nie straciłam nic i się zniechęciłam. Teraz od
prawie dwóch tygodni stosuję dietę niskowęglowodanową, ale efekt jest żaden,
pół kilo w dól, pół kilo do góry. No i dziś się wkurzyłam, na śniadanie
zjadłam bułkę z szynką. Czy ktoś z Państwa stosuje dietę niskowęglowodanową?
Może mógłby się podzielić ze mną jakimiś spostrzeżeniami, coś poradzić?
Dziękuję, pozdrawiam - Agnieszka