Dietka cambridge - ciag dalszy

1. Data: 2003-07-11 11:41:58

Temat: Dietka cambridge - ciag dalszy
Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

info dla zainteresowanych

20 czerwca zakonczylem 2 tygodniowa DC
Waga spadla z 81 do 73 w ostatnim dniu
Do dzisiaj utrzymuje sie srednio 74 +/- 1 kg
Nie katuje sie glodowkami, jem na co mam ochote w rozsadnych
ilosciach.

Jak na razie to moge polecic DC

Pozdrowka,

2. Data: 2003-07-13 07:03:04

Temat: Re: Dietka cambridge - ciag dalszy
Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jb" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości

> Nie katuje sie glodowkami, jem na co mam ochote w rozsadnych
> ilosciach.

witam!

Ja po Dc przeszlam na MM....i nadal chudlam...potem zaczelam jeszcz wszystko
w rozsadnych ilosciach i wrocilo mi 3 kg ale to i tak nie duzo bo schudlam
10 kg na DC....polecam ci MM a nie golonke z piwem i chipsy...na poczatku
moze ci sie wydac ze nie tyjesz ale po dłuzszym czasie na 100% przybedzie ci
jesli bedziesz jadl chipsy i rozne nie dozwolone rzeczy jak weglowodany,
cukry....

Pozdrawiam Monia

3. Data: 2003-07-14 06:24:03

Od: "jb" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

> [...]
wszystko
> w rozsadnych ilosciach i wrocilo mi 3 kg ale to i tak nie duzo bo schudlam
Wiesz...:) dzieki za info o MM ale ja jakos tak sprobuje wlasnymi sposobami
:)
DC zastosowalem bo jest nieklopotliwa. Nie mam czasu bawic sie w liczenie
roznych wskaznikow potraw. Jak na razie wszystko OK dzisiaj mialem 73 kg.
Czyli tyle co w ostatnim dniu DC.

> a nie golonke z piwem i chipsy...na poczatku

Zdaje sobie sprawe , ze akurat te i tym podobne potrawy powoduja gwaltowne
przybieranie na wadze. Ale chyba zauwazylas, ze piszac to zartowalem:)
Ale jestem w 100% przekonany, ze rzadko, ale moze kilka razy w roku
taka goloneczke sobie zjem. Przeciez jedzenie jest jedna z bardziej
przyjemnych rzeczy.

> [...]
ci
> jesli bedziesz jadl chipsy i rozne nie dozwolone rzeczy jak weglowodany,

Codziennie kontroluje wage. Jem wszystko w bardzo rozsadnych ilosciach, duzo
sie ruszam.
Mysle, ze jestes pesymistka;) wolalbym gdybys trzymala za mnie kciuki :)
A tak w ogole to zauwazylem negatywne skutki dietki. Spodnie zaczely na mnie
wisiec,
wygladaja jakby byly za duze i do tego w pasku dzisiaj musialem sobie zrobic
dziurke.
Wzystko wskazuje na to , ze nadal chudne. A jeszcze jedno, mierzac warstwe
tluszczyku na brzuszku takze obserwuje ze jest go mniej.

CZY NIE O TO CHODZI ???? :)

Pozdrawiam,

> Pozdrawiam Monia

Knorr a MM