Mój problem - przemiana materii??

1. Data: 2003-07-10 18:12:24

Temat: Mój problem - przemiana materii??
Od: z...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
pisze,bo mam dosc dziwny problem
waże 75 kg przy wzroscie 176cm. Nie jest to wielka nadwaga,
ale wygladam na dosc otylego i brzuch spowijaja walki tluszczu :(
Problem w tym,ze wszyscy twierdzą, iż jej bardzo niewiele i tak chyba jest,
choć czasem napada mnie głod i zjadam sporo.Duzo trenuje, mam wyrobione dobrze
miesnie brzucha, choc zaslania je tluszcz :(I nie bardzo wiem, co tu poradzić.
Zauważyłem, że mam baaaaaaaardzo wolną przemiane materii.Czy to moze byc powod?
Jak mozna ja poprawic?Wolałbym unikac diet, bo i tak nie potrafiłbym ich
ściśle przestrzegać.
Bardzo prosze o pomoc,
Tomek

2. Data: 2003-07-11 07:03:27

Temat: Re: Mój problem - przemiana materii??
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

<z...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> ale wygladam na dosc otylego i brzuch spowijaja walki tluszczu :(
> Problem w tym,ze wszyscy twierdz?, i? jej bardzo niewiele i tak chyba
jest,
> choae czasem napada mnie g?od i zjadam sporo.Duzo trenuje, mam wyrobione
dobrze
> miesnie brzucha, choc zaslania je tluszcz :(I nie bardzo wiem, co tu
poradziae.
> Zauwa?y?em, ?e mam baaaaaaaardzo woln? przemiane materii.Czy to moze byc
powod?
> Jak mozna ja poprawic?Wola?bym unikac diet, bo i tak nie potrafi?bym ich

Sprawdz czy nie masz przypadkiem niedoczynnosci tarczycy.Wiele ludzi ma
chora tarczyce nie wiedzac o tym
Ilona

3. Data: 2003-07-13 13:23:22

Od: "Wellness" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz pozbyć się zbędnych kilogramów? Umów się na BEZPŁATNĄ konsultację
naszych specjalistów, rezultaty

gwarantowane. To nie jest dieta! BEZ UCZUCIA GŁODU!! Zadzwoń już dziś i
spełnij swoje marzenia: Dzwoń od poniedziałku od

19:00 0-505-744-190 lub (22) 671-74-71

4. Data: 2003-07-14 10:06:31

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wellness <c...@w...pl> napisał(a):

> Chcesz pozbyć się zbędnych kilogramów?....

Alez ty nachalny jestes, Panie Wellness. Moze idz tluc kasiore gdzie indziej.

CFV2: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
dieta kwasniewskiego/atkinsa w sejmie
Diety oczyszczające
cholesterol