Dla Buni /szybkowar/garnek ciśnieniowy

1. Data: 2002-10-14 09:23:37

Temat: Dla Buni /szybkowar/garnek ciśnieniowy
Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się składa że ja też dostałam w prezencie ślubnym szybkowar ( 11 lat
temu ), z małym dodatkiem .Jest to książka z przepisami na potrawy z
szybkowaru, jeżeli Bunia chcesz to Ci udostępnię.

mój nr GG 1898548
Busia

1. Data: 2002-10-14 10:39:56

Temat: Re: Dla Buni /szybkowar/garnek ciśnieniowy
Od: "telecki" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze na grupe pare przepisów z tej ksiazki ?
Użytkownik "Busia" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temu ), z małym dodatkiem .Jest to książka z przepisami na potrawy z
> szybkowaru, jeżeli Bunia chcesz to Ci udostępnię.

Czy da się zrobić???
instrukcja obslugi do expresu do kawy????????/
Jak odtluscic bigos ???
Ciasto marchewkowe - zakalec :(
Sałatka ryżowa z serem żółtym