Czy da się zrobić???

1. Data: 2002-10-14 08:07:58

Temat: Czy da się zrobić???
Od: "Jacek VHF" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od dawna już piekę pizzę wg. przepisów zamieszczanych na grupach, jednak
nigdy jeszcze ciasto nie wyszło mi takie, jakie bym sobie życzył. Czy jest
możliwe zrobienie go w taki sposób, aby było idealnie takie w smaku jak
Pizza Hut, lub chociaż bardzo zbliżone? Jeśli tak, to będę wdzięczny za
info.

Pozdrawiam

Jacek Placek

GG1595470

1. Data: 2002-10-14 12:58:21

Temat: Odp: Czy da się zrobić???
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jacek Placek

po węgiersku?

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-10-14 13:43:03

Temat: Re: Czy da się zrobić???
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Oct 2002 10:07:58 +0200, "Jacek VHF" <s...@w...pl>
wrote:

> [...]
>możliwe zrobienie go w taki sposób, aby było idealnie takie w smaku jak
>Pizza Hut, lub chociaż bardzo zbliżone? Jeśli tak, to będę wdzięczny za

nie da sie. zrob lepsza, np dodaj sera cheddar do ciasta...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-14 22:00:15

Od: "Jacek VHF" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie da sie. zrob lepsza, np dodaj sera cheddar do ciasta...
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

Chetnie zrobie lepsze ciasto, prosze Was o wskazówki no i co z tym serem
cheddar???

Pozdrawiam
Jacek od placków

1. Data: 2002-10-14 22:08:39

Temat: Re: Odp: Czy da się zrobić???
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Oct 2002 00:00:15 +0200, "Jacek VHF" <s...@w...pl>
wrote:

> Chetnie zrobie lepsze ciasto, prosze Was o wskazówki no i co z tym serem
>cheddar???
>
>Pozdrawiam
>Jacek od placków

jak to co? dodac rzecz jasna. :)))

jesli jest, bo cos mi sie wydaje, ze to nieczesty ser w
ojczyznie...a szkoda. ser starty dodac do ciasta. Moze byc gryere
lub grojer, tez ostry.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-15 07:18:01

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cheddara droga Krysiu Ci u nas dostatek. A co dobrego ciasta do pizzy,
pisalam kilka watkow wczesniej jak ja robie. Wyrabiam ciasto drozdzowe (nie
pamietam proporcji) i odstawiam do wyrosniecia. Po godzince jak jest takie
duuuuuuuuuzeeeee biore je i mieszam ze zmiazdzonymi zabkami czosnku i
przyprawa do pizzy np. Kamisa. Chwilke mu daje sie przetrawic i na blaszke.
Ta taka wielka w piekarniku (najwieksza) wykladam to ciasto zostawiajac duzo
ciasta po bokach. Potem kroje ser cheddar wlasnie albo inny ostry w slupki i
ukladam po bokach a potem zawijam je ciastem. Na wirzch dac skladniki jakie
lubisz i na 30-40 minut do pieca. Palce lizac.

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-15 10:08:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 15 Oct 2002 09:18:01 +0200, "walkie"
<w...@w...net.pl> wrote:

> [...]
>ukladam po bokach a potem zawijam je ciastem. Na wirzch dac skladniki jakie
>lubisz i na 30-40 minut do pieca. Palce lizac.

aaa, dobra rzecz...a do samego ciasta tez moze dodajesz starty
ser? bo to wtedy nieco inne wychodzi.

a teraz sie dalej bede czepiac...a JAKI ten cheddar macie? ostry
czy ten z tych bezsmakowcow lagodnych? ale i tak cheddar sie
najpeije zachowuje ze wszystkich serow do gotowania/pieczenia
etc.
a w ogole to pytam, bo co i raz ktos marudzi, ze chaddara to nie
uwidzisz, etc etc...u nas w domu cheddar to baza zycia!

Trys
K.T. - starannie opakowana

instrukcja obslugi do expresu do kawy????????/
Jak odtluscic bigos ???
Ciasto marchewkowe - zakalec :(
Sałatka ryżowa z serem żółtym
Problem z ryba w zupie