Sałatka ryżowa z serem żółtym

1. Data: 2002-10-14 07:27:31

Temat: Sałatka ryżowa z serem żółtym
Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sałatkę tą robię na imprezach , jest bardzo smaczna.
Podała mi kiedyś koleżanka z pracy.

składniki :

torebka ryży Uncle Bens ( inne ryże się kleją i psują smak)
puszka kukurydzy i groszku konserwowego
1 por ( do skrojenia biała część )
30 dkg sera żółtego
majonez ( dobry, może być kętrzyński lub kielecki)
sól i pieprz do smaku.

Ryż gotuję wg przepisu na opakowaniu , ale zamiast soli używam vegety i
studzę. Ser żółty ścieram na tarce o grubych oczkach, dodaję kukurydzę ,
groszek , pora skrojonego drobno.wszystko dorzucam do ryżu.Dodaję majonez i
przyprawy do smaku.Smacznego :-)
Busia

1. Data: 2002-10-17 05:24:03

Temat: Re: Sałatka ryżowa z serem żółtym
Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mniam mniam. salatka jest superancka.

1. Data: 2002-10-18 06:12:44

Od: Marcin Heliński <h...@r...man.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> składniki :
>
> torebka ryży Uncle Bens ( inne ryże się kleją i psują smak)

Przepraszam, ze sie wtrace, ale to ze ryz jest Uncle Bens wcale nie
gwarantuje ze nie bedzie sie kleic. Wszystko zalezy od sposobu
gotowania, a nie od firmy, ktora ow ryz sprzedaje. Osobiscie bardzo nie
lubie ryzu w torebkach i jest mi wszystko jedno czy to Uncle Bens, Cenos
czy jeszcze jakis inny ...

> puszka kukurydzy i groszku konserwowego
> 1 por ( do skrojenia biała część )
> 30 dkg sera żółtego
> majonez ( dobry, może być kętrzyński lub kielecki)
> sól i pieprz do smaku.

Ale salatka moze byc smaczna :)

pozdrawiam
Marcin
* Marcin Helinski |-\ /-|
*
| \__/ |
* Software developer | / \ |
*
* Poznan University of Technology |/ \/ \|
*
| /\ |

Problem z ryba w zupie
Dziekuje za porady dot. szybkowara