Dla Krystynek i Bożenek najlepsze życzenia!!!!!

1. Data: 2003-03-13 10:25:41

Temat: Dla Krystynek i Bożenek najlepsze życzenia!!!!!
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najserdeczniejsze życzenia imieninowe dla wszystkich Krystynek i Bożenek,
żeby były każdego dnia piękniejsze, szczęśliwsze i radośniejsze!!!!!!!!!!!
Buziaki,
Kasia

1. Data: 2003-03-13 11:08:21

Temat: Re: Dla Krystynek i Bożenek najlepsze życzenia!!!!!
Od: "lotus" <h...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

rowniez sie dołanczam

1. Data: 2003-03-13 12:37:06

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dla wszystkich Krystynek i Bożenek,

Wszystkiego naj, naj, naj...

Hanuś nie Krysia i nie Bożenka:)

1. Data: 2003-03-13 15:04:13

Od: Kachorra <B...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-14 07:15:06

Temat: Re: Dla Krystynek i Bo?enek najlepsze ?yczenia!!!!!
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Mar 2003 16:04:13 +0100, Kachorra
<B...@g...szczecin.pl> wrote:

> [...]
i ja w imieniu calej reszty dziekuje serdecznie za zyczenia. to
lykniem, bo odwykniem ;)))

Pierzu

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-14 08:15:43

Od: "Bozenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i ja w imieniu calej reszty dziekuje serdecznie za zyczenia. to
> lykniem, bo odwykniem ;)))
> Pierzu
> K.T. - starannie opakowana

Ja tez podpinam sie pod podziekowania. DZIEKUJE !!!!
chlusniem ob usniem... ale dzis to pewnie na kaca ;-)

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

Obiecanki cacanki
Maseczka DC