Obiecanki cacanki

1. Data: 2003-03-13 10:06:38

Temat: Obiecanki cacanki
Od: "Profil1" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola Mycha obiecała zdać relację z wizyty środowej w Fabryce Urody w Krakowie
i?. Pozdrawiam.

1. Data: 2003-03-13 19:27:30

Temat: Re: Obiecanki cacanki
Od: "Ola Mycha" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Profil1" <e...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Ola Mycha obiecała zdać relację z wizyty środowej w Fabryce Urody w
Krakowie
> i?. Pozdrawiam.

Przepraszam, ze tak pozno. To chyba dlatego, ze jestem pod wrazeniem:-) Moje
wlosy sa geste, sztywne i proste. Trudno jest je ukladac, bo zazwyczaj juz
po kilku godzinach nawet zwykle podkrecenie na szczotce rozprostowuje sie.
Mam na wlosach balejaz. Kolor jasny blond + ciemny blond. Zostal
zlikwidowany zolty odcien, ktory mialam po poprzednich balejazach. Wlosy
troszke podcielam, ale nie za duzo, bo staram sie zapuszczac;-) Wygladam
naprawde ladnie (z natury jestem skromna;-)
Jak sie wlosy beda ukladaly-tego jeszcze nie wiem. Umyje je dopiero jutro
rano i wtedy zobacze, czy efekt po moim samodzielnym modelowaniu jest rownie
interesujacy:-)
Zaplacilam 140zl, czyli wedlug mnie wcale nie tak malo (szczerze- mialam
nadzieje, ze zaplace troszke mniej), ale to dlatego, ze farba nakladana byla
na calych wlosach. Przy nastepnych wizytach juz tylko na odrosty i wtedy
bedzie taniej.
Aha, jedna wazna uwaga. Jeszcze nigdy u zadnego fryzjera nie nakladano farby
na moje wlosy (mam na mysli balejaz) w tak dokladny sposob. Spedzilam tam 4!
godziny, ale naprawde warto bylo.
Zajela sie mna Agnieszka-bardzo mila dziewczyna.
Polecam!
Ola

1. Data: 2003-03-13 20:32:10

Od: "Profil1" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-14 08:34:47

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> troszke podcielam, ale nie za duzo, bo staram sie zapuszczac;-) Wygladam
> naprawde ladnie (z natury jestem skromna;-)

:)))
To jest chyba wlasnie TEN fryzjer.
Ja sie wahalam jesli chodzi o Neo (czy nie dac im drugiej sznasy), ale
zaczynam poznawac na ulicy, ktora dziewczyna byla w Neo, oni troche na jedno
kopyto strzyga (mnie tez tak chciali i kazali mi zapuszczac a ja nie chce i
juz!)
I jeszcze mi sie podoba w Fabryce Urody to, ze tam nie ma zadnego problemu -
chce jasny balejaz, a mam farbowane wlosy i to na rudawy odcien - nie ma
zadnego problemu, zadnej dekoloryzacji, klada farbe i wychodzi. Inne
fryzjerki stekaja strasznie przy wczesniej farbowanych wlosach.

Kaska, ktora znowu zaczyna myslec o zmianie:)

1. Data: 2003-03-14 09:08:05

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepraszam, ze tak pozno. To chyba dlatego, ze jestem pod wrazeniem:-)
(...)
> Polecam!
> Ola
Olu, kamień mi spadł z serca, bo pod tytułem "Obiecanki cacanki"
spodziewałam się że 'zmyjesz głowę' (nomen-omen ;)) zachwalanej przeze mnie
fryzjerce! :) A tu zaskoczenie - jesteś bardzo zadowolona! Cieszę się razem
z Tobą i - tradycyjnie jak wszystkie Krakowianki - zapraszam koniecznie na
spotkanie! :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-03-14 16:54:51

Od: "Ola Mycha" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
razem
> z Tobą i - tradycyjnie jak wszystkie Krakowianki - zapraszam koniecznie na

Na spotkanie wybiaram sie z kolezanka juz od dawna, ale ze nie jestem z
krakowa, tylko z okolicy, to jakos ciezko mi sie wybrac. No ale skoro do
fryzjera pofatygowalam sie, to tym bardziej na spotkanie:-)
A jak juz na nie dotre, to przywioze ze soba zdjecie sprzed wizyty u
fryzjera, tak dla porownania:-)
Ola

Maseczka DC
"masakra" Bielendy;)