Dlaczego...

1. Data: 2003-04-08 11:03:20

Temat: Dlaczego...
Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... kiedy dostaje się okres nie można robić nic z włosami? Czy to nic
dotyczy także samego obcinania włosów czy tylko np. farbowania? O co tu u
licha chodzi?

pozdrawiam śnieżnie z Radomia

Piernix

1. Data: 2003-04-09 17:20:04

Temat: Re: Dlaczego...
Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piernix" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> O co tu u
> licha chodzi?

Moze po prostu o glupie przesady chodzi? :)

Pozdrawiam,
Natchniuza

1. Data: 2003-04-09 22:03:30

Temat: Odp: Dlaczego...
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Moze po prostu o glupie przesady chodzi? :)

Coś w tym chyba jest, bo z tymi włosami to nie jest głupi przesąd. Naprawdę
kiedyś nie chciały mi się zafarbować pasemka podczas bycia "kobietą
miesiąca", że o układaniu ich już nie wspomnę.
Może jakiś wpływ na to mają zmiany hormonalne w organizmie?

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-04-09 22:40:02

Od: "Lara Kozłowska" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piernix <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> .... kiedy dostaje się okres nie można robić nic z włosami? Czy to nic
> dotyczy także samego obcinania włosów czy tylko np. farbowania? O co tu u
> licha chodzi?

Kto Ci takich bzdur naopowiadał??? :))

też pozdrawiam,
L.

1. Data: 2003-04-10 16:18:15

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lara Kozłowska" <l...@N...gazeta.pl> wrote in message

> Kto Ci takich bzdur naopowiadał??? :))

A to nie są wcale bzdury :) W zeszłe wakacje postanowiłam zafarbować moje
długie, bląd, kręcone włosy na coś podchodzącego pod koniak... wyszły prawie
czarne... farba poprzypalała mi wtedy skórę głowy... wyszło po prostu
fatalnie :) Poszlam po jakimś czasie do fryzjerki, a ta pierwsze o co
zapytała to o to, czy przypadkiem w dniu farbowania nie miałam okresu ;)
Podobno wtedy nigdy nie wychodzi ;)
W każdym razie coś w tym jest
Pozdrawiam
Kasia

PS. Swoją drogą z opresji wybawił mnie obsławiony na grupie apteczny Wax ;)

1. Data: 2003-04-10 21:49:44

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Royale <R...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> fatalnie :) Poszlam po jakimś czasie do fryzjerki, a ta pierwsze o co
> zapytała to o to, czy przypadkiem w dniu farbowania nie miałam okresu ;)

Eeee... Farbowałam włosy niejednokrotnie, w bardzo różnych fazach
hormonalnych i nigdy nie zdarzyło mi się nic podobnego... Może wybrałaś
nieodpowiednią farbę lub trzymałaś ją zbyt długo na włosach? Albo uległaś
sugestii usłyszanych opinii na ten temat? Zupełnie mnie nie przekonują takie
czary ;)Jeśli miałabym uwierzyć w jakiś dziwny wpływ zewnętrznych sił na
wygląd moich włosów to raczej oskarżyłabym o to Księżyc, nie okres :) Ludzki
organizm to głównie woda, a nie od dziś wiadomo, że fazy księżyca mają
ogromny wpływ na morza i oceany, dlatego też właśnie w nich szukałabym
odpowiedzi :)

pozdr
L.

1. Data: 2003-04-11 07:32:05

Od: "Marta" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piernix <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b71k68$oob$...@n...onet.pl...

. Pamiętam, że kiedys kupiłam sobie szmpon farbujący włosy. Nałożyłam
na głowe i po kilkunastu minutach zyłam. Nic z nigo nie zostało na głowie
prócz takich dziwnych odcieni w niektórych miejscah. Po miesiączce kupiałam
ten sam szampon koloryzujący, w tym samym sklepie. Po zmyciu miałam piękny
miedziany kolor i o to chodzilo. Więc może może to zalezy od indywidualnej
osoby.

1. Data: 2003-04-11 07:47:04

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ... kiedy dostaje się okres nie można robić nic z włosami? Czy to nic
> dotyczy także samego obcinania włosów czy tylko np. farbowania? O co tu u

o przesądy chodzi
wielokrotnie farbowalam włosy - podczas "stanu powodziowego" tez i zawsze mi
łapało ok

takie same zabobony dotycza robienia ciasta drożdzowego, podobno wtedy nie
wyrasta - ale to tez bujda, tez robilam i wyszło jak zawsze, wieć precz a
przesądami!!!

Asia

1. Data: 2003-04-11 08:29:51

Od: "Royale" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lara " <l...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Royale <R...@w...pl> napisał(a):

Może wybrałaś
> nieodpowiednią farbę lub trzymałaś ją zbyt długo na włosach? Albo uległaś
> sugestii usłyszanych opinii na ten temat?

Sugestii nie uległam, dowiedziałam się o tym dopiero po fakcie u fryzjerki,
która najzwyczajniej zapytała mnie o o czy aby nie miałam wtedy okresu :)
Stąd moje przypuszczenia, że ma to wpływ na farbowanie.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-04-11 17:00:12

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Royale <R...@w...pl> popełnił(a) co
następuje:

> [...]
| fatalnie :) Poszlam po jakimś czasie do fryzjerki, a ta pierwsze o co
| zapytała to o to, czy przypadkiem w dniu farbowania nie miałam okresu ;)

A może po prostu chodzi o to, że kobieta widzi podczas okresu w ciemnych
kolorach??
Efekt byl dobry, tylko źle postrzegany :)

Oczy przekrwione i te sprawy :)

P,NMSP :]

Pozdrawiam wielkojajecznie :)

--