Farba do włosów - jaka?

1. Data: 2003-04-08 10:48:16

Temat: Farba do włosów - jaka?
Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o farbę, która by była biała. Chcę sobie zrobić białe pasma na
grzywce (coś w rodzaju jak ma Ruda w X-menach jeśli ktoś oglądał ) z tym ,
że wolałabym aby farba była np. jednorazowa ale nie ścierała się przy każdym
musnieńciu i nie spływała przy każdej kropli złej pogody. Używałam pianki
koloryzującej- ale nie ma białego koloru tylko srebrny i właśnie nie była
zbyt trwała. Znacie coś dobrego?

Piernix

1. Data: 2003-04-09 19:46:07

Temat: Re: Farba do włosów - jaka?
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piernix wrote:
> Chodzi mi o farbę, która by była biała. <ciach>

Nie pamietam dokladnie czy to Wella czy Palette (na pewno w tych waskich
pudelkach), ale jest biala farba (albo bardzo mocny rozjasniacz) o
nazwie Ice Blond. I farbuje na bialy, lodowy odcien.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

CelluEnd2 Dermedic