Dlaczego filtry do wody nie mają skłądu na opakowaniu?

1. Data: 2011-05-29 17:44:34

Temat: Dlaczego filtry do wody nie mają skłądu na opakowaniu?
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otwieram jeden: jakieś granulki pomieszane z węglem, w tym węgla zaledwie
1-5%;
otwieram drugi: jakieś granulki pomieszane z węglem, w tym granulek zaledwie
1-5%.
To nie to samo, ja akurat wybieram węgiel.
Cena jednego od drugiego odbiega o 20-50%, czyli nie dużo biorąc pod uwagę
wahania promocyjne.

Jak by był skład, to by było wiadomo co kupić, co komu potszebne.

2. Data: 2011-05-30 08:57:29

Od: "Paweł B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-29 19:44, Stokrotka pisze:
> Jak by był skład, to by było wiadomo co kupić, co komu potszebne.

Ja myślę, ze Tobie potszebne jest dokształcenie z zasad gramatyki i
ortografii języka polskiego. :)

--
Paweł B.

3. Data: 2011-05-30 16:30:44

Od: Andy Niwiński <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Paweł B."" <b...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Ja myślę, ze Tobie potszebne jest dokształcenie z zasad gramatyki i
> ortografii języka polskiego. :)

Ty się mylisz kolego. I to bardzo. Jej pomóc może tylko psychiatra.

4. Data: 2011-05-30 17:57:37

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasiegnij informacji z pierwszej reki czyli zapytaj producenta.
Ten sam producent wypuszcza filtry o innym skłądzie w środku,
mimo, że na pierwsze zerknięcie na opakowanie wydają sie być identyczne.
Zauważyłam tylko, że te z napisem "Do wody twardej"
mają więcej granulek, mniej węgla.
Nie wynika z tego stała, inna zawartość węgla w filtsze bez tego napisu.
Nie wynika też z tego podobna zawartość granulek
w filtsze do wody twardej innego producenta.
(otwieram po użyciu każdy, tak już mam).

5. Data: 2011-05-30 18:12:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2011 19:57:37 +0200, Stokrotka napisał(a):

> filtsze

Mam zwichnięte oko...
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

6. Data: 2011-05-30 18:27:12

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A drugie ci nie wystarczy?

7. Data: 2011-05-30 18:52:19

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uwagę wahania promocyjne.
>
> Jak by był skład, to by było wiadomo co kupić, co komu potszebne.

Pewnie producent obawia sie, ze gdyby mialy sklad na opakowaniu to
moglabys nie okazac sie taka idiotka, zeby ich nie kupic.
Po co chlop ma niepotrzebnie ryzykowac?
Nic nie bojaj tylko pij powoli, bo zimna ;)

8. Data: 2011-05-31 03:31:19

Od: Zaba <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:
> [...]
> Jak by był skład, to by było wiadomo co kupić, co komu potszebne.

Zasiegnij informacji z pierwszej reki czyli zapytaj producenta.

Czy woda filtrowana jest zanieczyszczona?
Jaka sól?
ciśnienie na rece vs. cisnienie z pulsometru na piersi
ioi
uraz kregoslupa vs. brzuszki - jak zgubic brzuch?