Dlaczego poranne mdlosci??????

1. Data: 2000-09-07 07:06:43

Temat: Dlaczego poranne mdlosci??????
Od: Joanna Górska <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zastanawial sie nad tym dlaczego poranne mdlosci -wlasnie sie
tak nazywaja, skoro sa nie tylko rano a i po poludniu czy wieczorem!!!

Interesuja mnie wasze opinie na ten temat-bo jak mi sie wydaje to jest
troche zabawne stwierdzenie. Moja kolezanka bedac w ciazy wlasnie miala
mdlosci i jak byla u mnie to caly czas biegala do ubikacji poprzytulac
sie z muszla! i jak wychodzila to ze lazami w oczach mowila"O Boze
czemu to sie nazywa poranne mdlosci jak ja mam je przez caly
dzien"????????
Pozdrawiam Joanna

--
Joanna Górska
tel.kom. 0605 064 584

2. Data: 2000-09-07 07:09:50

Temat: Re: Dlaczego poranne mdlosci??????
Od: "Monika Gadomska" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mialam calodzienne mdlosci, bez wymiotów. I to chyba jest gorsze bo
nie mozna sobie ulzyc. A ja k minely mdlosci to nastapila zgaga.
Pozdrawiam
Monika i Ula 4 m-ce

3. Data: 2000-09-07 07:47:42

Temat: Odp: Dlaczego poranne mdlosci??????
Od: "KaKaminska" <K...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Górska <j...@k...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...pl...
> [...]
> sie z muszla! i jak wychodzila to ze lazami w oczach mowila"O Boze
> czemu to sie nazywa poranne mdlosci jak ja mam je przez caly

Ja również miałam mdłości przez cały dzień rano , w południe i wieczorem,
ale najgorsze były chwile kiedy budziłam się w nocy , bo było mi niedobrze.
Koszmar, ale minęło i potem już było fajnie, oczywiście do czasu.
Tak było tylko w drugiej ciąży. W pierwszej nie miałam żadnych dolegliwości
... no może poza duuużym brzuchem pod koniec ciąży.

Pozdrawiam
Joanna + Łukasz (5,5l) i Olga (12m)
Lublin

4. Data: 2000-09-07 10:05:22

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska <j...@k...pl> wrote in message
> Czy ktos zastanawial sie nad tym dlaczego poranne mdlosci -wlasnie sie
> tak nazywaja, skoro sa nie tylko rano a i po poludniu czy wieczorem!!!

Tak nazwal je jakis zlosliwy maz ciezarnej, ktory widzial swoja zone tylko
przed wyjsciem z pracy (kiedy wracal, bylo juz po mdlosciach albo ona juz
spala), wiec byl przekonany, ze mdli ja tylko rano ;-))))

Monika (do 6 miesiaca ciazy nie ruszajaca sie z domu bez tabletek przeciw
mdlosciom/wymiotom) & Mikolaj (juz nie niemowlak :-)))

5. Data: 2000-09-07 10:19:12

Od: "Beata B" <b...@y...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja będę chyba ten wyjątek potwierdzajacy regułę - przeważnie mdliło
mnie rano - tzn tak gdzieś do południa. Oczywiście nie obyło się bez
specjalnych czopków, bez których nie było mowy o normalnej egzystencji i tak
przez 5 miesięcy!!!
A swoją drogą jak sobie przypomnę to uczucie mdłości i te czopki....

:-)))
Pozdrawiam - B.B. i Bartuś (2l i już jutro 4m)

6. Data: 2000-09-07 10:27:35

Od: Agnieszka Musial <a...@o...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska wrote:

> [...]
> tak nazywaja, skoro sa nie tylko rano a i po poludniu czy wieczorem!!!
>
> Interesuja mnie wasze opinie na ten temat-bo jak mi sie wydaje to jest
[ciach]

Chyba dlatego mówi się poranne żeby nie zniechęcać przyszłych mam
:-)))).
Ja też miałam mdłości non - stop przez trzy miesiące, prawie całą dobę.

Pozdrawiam
Agnieszka, Martysia 16ms z Opola

--
Agnieszka Musiał a...@o...mtl.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl

7. Data: 2000-09-07 10:50:31

Od: "AlicjaNF" <a...@v...wis.pk.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chyba dlatego mówi się poranne żeby nie zniechęcać przyszłych mam
>:-)))).
>Ja też miałam mdłości non - stop przez trzy miesiące, prawie całą dobę.

;-) Mama mojego faceta opowiadala, ze "haftowala" jeszcze na porodowce ;-)
To dopiero jest atrakcja

ANF

8. Data: 2000-09-07 12:35:33

Od: "Marta" <m...@...kuku.com> szukaj wiadomości tego autora

> ;-) Mama mojego faceta opowiadala, ze "haftowala" jeszcze na porodowce ;-)
> To dopiero jest atrakcja

Dziewczyny, nie straszcie tak, bo chyba nigdy sie nie zdecyduje - jak mam
mdlosci, to razem dreszcze i zimne poty. Przez 5-9
miesiecy???????????????????

Pzdr
Marta

9. Data: 2000-09-07 20:27:16

Od: Agnieszka Król <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika Gadomska wrote:

> ja tez mialam calodzienne mdlosci, bez wymiotów. I to chyba jest gorsze bo
> nie mozna sobie ulzyc. A ja k minely mdlosci to nastapila zgaga.
> Pozdrawiam
> Monika i Ula 4 m-ce
Mylisz się, wymioty nie przynoszą żadnej ulgi, ba... po nich czuje się
człowiek znacznie gorzej. U mnie dochodziły do tego krwotoki z nosa
spowodowane wysiłkiem.
Pozdrawiam
Agnieszka
Teo 2,11l.

10. Data: 2000-09-08 12:54:50

Od: "Asiek" <j...@n...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@...kuku.com> napisał/a/

> Dziewczyny, nie straszcie tak, bo chyba nigdy sie nie zdecyduje - jak
mam
> mdlosci, to razem dreszcze i zimne poty. Przez 5-9
> miesiecy???????????????????

Spokojnie, różnie to bywa... U mnie mdłości sprowadziły się do jakichś 3
dni, kiedy to rano było mi lekko niedobrze (wymiotowałam raz i to raczej
było spowodowane czymś, co zjadłam). Nie utrudniało mi to życia ani trochę
:) aż sie martwiłam, czy z dzieckiem wszystko w porządku.

Asiek i Szymek/ 15m skończone

Pyt. do laryngologa - utrata sluchu od silnego dzwieku
Odchudzanie
pomocy
zgobny sposob odzywiania sie
serce-problemy