Dlaczego większość tematów to off-topic?

1. Data: 2016-04-14 21:02:44

Temat: Dlaczego większość tematów to off-topic?
Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwnym trafem nie ma chyba drugiej grupy gdzie tyle było by wątków
off-topic. Na pl.sci.psychologia jest tego znacznie więcej niż 90%,
ciekawe dlaczego?

--
Cezary Grądys
c...@w...onet.pl

2. Data: 2016-04-14 21:17:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cezary Grądys
Dziwnym trafem nie ma chyba drugiej grupy gdzie tyle było by wątków
off-topic. Na pl.sci.psychologia jest tego znacznie więcej niż 90%,
ciekawe dlaczego?
******

Dlatego że wiekszośc to tu patologie reklamuje, jak pedofilie Leo, czy przemoc w domu
to sprawa prywatna jak Chiron, co wiadomo, gdy sprawa jest prywatna to pedofile
traktuja dzieci według zboczonych upodobań, a kobiety katują, ale nikt się nie
powinien mieszać, krzyczy patologia chora. Chore wyziewy że gender zmienia płeć, co
jest twierdzieniem, że ziemia jest jednak płaska. O in-vitro to już dopiero
fantastyke piszą. Walczą tu z psychologią zaburzeni homofobowie itd. Powtarzają
obsesje kler, które dawno wyjaśniła psychologia, propagande kłamstwa pisowską, że
czarne musi być białe w żywe oczy kołtuneria wkleja. Tak więc forum nazywa patologia
i to napewno znajdziesz.

3. Data: 2016-04-14 21:45:44

Temat: Re: Dlaczego większość tematów to off-topic?
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> propagande kłamstwa pisowską, że czarne musi być białe

No nie wiem. Co np. w ponizszym jest propaganda i nieprawda:

Wiadomość Porażająca@JanuszKowalsk11:
"Dziś Kaczyński zainstalował kolejnego sędziego w TK,
bez jednego głosu sprzeciwu, przy oszałamiającym aplauzie
opozycji. Mistrz!"

--
Smart questions to stupid answers

4. Data: 2016-04-14 21:59:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]

"Dziś Kaczyński zainstalował kolejnego sędziego w TK,
bez jednego głosu sprzeciwu, przy oszałamiającym aplauzie

Sory ale nie chce mi się tu zaglądać bo jak zaczeliście reklamować pedofilie z Leo,
to nie jestem chyba jedyny który przestaje tu zaglądać.

5. Data: 2016-04-14 22:12:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Apr 2016 21:02:44 +0200, Cezary Grądys napisał(a):

> Dziwnym trafem nie ma chyba drugiej grupy gdzie tyle było by wątków
> off-topic. Na pl.sci.psychologia jest tego znacznie więcej niż 90%,
> ciekawe dlaczego?

Właśnie dołożyłeś cegiełkę do OT. To już wiesz, dlaczego.

6. Data: 2016-04-14 22:14:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wyjaśniam ; Leo jest pedofilem, tym samym co widzimy....Chiron wkleja wątek, gdzie
prawo ma się nie mieszać do rodziny, bo to jest sprawa prywatna. Tym samym Chiron
zachęca Leo do realizowania pedofili . Dlatego wiadomo, że skrajna patologia
protestuje przeciwko ustawą cywilizacyjnym, które chronią prawa kobiet i dzieci, bo
chcą i robią w rodzinie coś niewłaściwego.

7. Data: 2016-04-15 12:54:47

Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.04.2016 o 22:12, Ikselka pisze:

> Właśnie dołożyłeś cegiełkę do OT. To już wiesz, dlaczego.

Niby tak, ale przecież można na moje pytanie odpowiedzieć
na gruncie psychologii!

--
Cezary Grądys
c...@w...onet.pl

8. Data: 2016-04-15 13:50:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 12:54:47 +0200, Cezary Grądys napisał(a):

> Niby tak, ale przecież można na moje pytanie odpowiedzieć
> na gruncie psychologii!

To zadaj je na gruncie psychologii.

9. Data: 2016-04-18 11:01:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 21:02:46 UTC+2 użytkownik Cezary Grądys napisał:
> Dziwnym trafem nie ma chyba drugiej grupy gdzie tyle było by wątków
> off-topic. Na pl.sci.psychologia jest tego znacznie więcej niż 90%,
> ciekawe dlaczego?

POzwole sie z toba nie zgodić -i to diametralnie!
Wszystkie tematy na niniejszej grupie (jak zreszta na WSZYSTKICH innych) wynikają z
procesow psychicznych jej uzyszkodnikow, wiec jest tu 1000% watkow na temat ludzkiej
psychol-ogii, a caly usenet i internet to zreszta jedna wielka all.sci.psychol(ogia),
nieprzebrane dla badaczy zasoby do analizy dzialania ludzkiej psyche i wyciagania
wniosków dla uzdolnionych w tym kierunku ;P

10. Data: 2016-04-18 19:40:49

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dziwnym trafem nie ma chyba drugiej grupy gdzie tyle było by wątków
> off-topic. Na pl.sci.psychologia jest tego znacznie więcej niż 90%,

Twój wętek jest o wątkach, a watki o wątkach nie
są tematyką grupy tylko psychologia:)
Nic nie stoi na przeszkodzie byś ubogacił grupę
treściwymi tematami i swoja zacna osobą:)

Do czego Leo musi nakłonic żonę
Zobacz, Leo
Do Leotara.
Tusk