Dlaczego wraca ?

1. Data: 2003-05-15 21:57:44

Temat: Dlaczego wraca ?
Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozwińcie cytat z filmu "Przerwana Lekcja muzyki - Girl interrupted" - "..gdy
raz tego spróbujesz zawsze bedzie to do Ciebie wracało.." chodzi o samobójstwo
(może być niedokładny ale sam sens jest zachowany)

Wombat

------------------------
"..zły czas smoki umierają młodo.."

1. Data: 2003-05-15 23:21:21

Temat: Re: Dlaczego wraca ?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wombat Wombat napisał:

> rozwińcie cytat z filmu "Przerwana Lekcja muzyki - Girl interrupted" - "..gdy
> raz tego spróbujesz zawsze bedzie to do Ciebie wracało.." chodzi o samobójstwo
> (może być niedokładny ale sam sens jest zachowany)

Im wyższy szczyt zdobędziemy, tym bardziej go pamiętamy i chcemy jeszcze
raz na nim stanąć?

Flyer

1. Data: 2003-05-16 04:45:05

Od: "Wombat Wombat" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Im wyższy szczyt zdobędziemy, tym bardziej go pamiętamy i chcemy jeszcze
> raz na nim stanąć?

Muszę przyznać że nie przyszło mi to do głowy iż smierć jest szczytem naszej
egzystencji, patrząc na całokształ wydaje się to prawdą.

Wombat

----------------------
"...zły czas smoki umierają młodo..."

1. Data: 2003-05-16 06:44:15

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wombat Wombat <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> "..gdy raz tego spróbujesz zawsze bedzie to do Ciebie wracało.."
> chodzi o samobójstwo (może być niedokładny ale sam sens jest zachowany)

wykładnia wg Teorii Czasu:

"gdy masz pryszcza na d... możesz go zapudrować.
Pryszcz będzie się odnawiał, bowiem pudrowanie nie usuwa przyczyn
jedynie maskuje skutki...
dobrze jest pamiętać o pudrach gdy nie znasz lekarstwa..."

"błazen królewski"
:-O
ksRobak

> "..zły czas smoki umierają młodo.."

czas zmienić czas... [ksRobak]

1. Data: 2003-05-16 07:04:04

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wombat Wombat napisał:

> Muszę przyznać że nie przyszło mi to do głowy iż smierć jest szczytem naszej
> egzystencji, patrząc na całokształ wydaje się to prawdą.

Miałem na myśli bardziej wysiłek włożony w osiągnięcie szczytu niż samą
jego wysokość [co często się koreluje]. ;)

Flyer

1. Data: 2003-05-16 10:06:30

Od: "dyskomfort " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> raz tego spróbujesz zawsze bedzie to do Ciebie wracało.." chodzi o
samobójstwo

O samobójstwie myśli prawie każdy w różnych okresach życia. Jedni zapominają
o tym szybko, w innych autodestrukcyjne myśli kłębią się aż do momentu, kiedy
wydaje się, że ból życia jest nie do zniesienia. Początkowo te na pozór
niewinne myśli dają możliwość rozładowania napięcia w trudnej sytuacji, z
czasem jednak nabierają charakteru samodzielnych bytów. Natrętnie wdzierają
się do naszego umysłu i stwarzają iluzję, iż to ostateczne wyjście wyrwie nas
z więzów instynktu przetrwania i socjalizacji, da nam wolność; pamiętajmy
jednak, że są to przecież odczucia a one są zarezerwowane tylko dla żywych a
nie martwych. Przerażające jest to, że wystarczy jedna iskra, splot
przypadków, traumatyczne przeżycia, nadwrażliwość: wiele jest dróg, które
prowadzą do samobójstwa. Wydaje się nam, że samobójca to osoba, która nie
chce żyć, ale to tylko osamotniony w swym cierpieniu człowiek, który po
prostu nie chce TAK żyć i potrzebuje tylko impulsu do życia, zwykłego małego
prztyczka, który na zawsze odmieni jego życie. Czasem warto się rozejrzeć by
ktoś nie przeszedł od myśli do czynu.

Dyskomfort

---------------------
"Samobójstwo nie jest kwestią wyboru, następuje, gdy cierpienie przekracza
siły do walki z nim"

1. Data: 2003-05-17 11:16:59

Od: "Kalari" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jedynie maskuje skutki...
> dobrze jest pamiętać o pudrach gdy nie znasz lekarstwa..."

A jeżeli ktoś nie zna lekarstwa, a pudry to za mało,
kiedy pryszcz (ujmując to w przenośni) powraca co jakiś czas z coraz
większym natężeniem, a mimo wszystko człowiek chce coś zrobić a nie wie
właściwie co?
Jak wtedy postąpić?
(i nie chodzi mi bynajmniej o wizytę u psychologa)
Kalari

1. Data: 2003-05-17 11:53:22

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalari <k...@i...pl> napisał(a):
> [...]

> właściwie co?
> Jak wtedy postąpić?
> (i nie chodzi mi bynajmniej o wizytę u psychologa)

odrzuciłem w swoim świecie wszystko co znałem...
został sam popiół...
czy to była śmierć? nie wiem...

z tego popiołu odrodziłem się
ułożyłem sobie wszystko od nowa
według tego co uznałem za słuszne...
szukam
badam
ale stoję na własnych nogach... :-|

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-17 15:01:50

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
samobójstwo
> (może być niedokładny ale sam sens jest zachowany)
myslisz?
wiesz ja po swojej ostatniej probie ( a byla to pierwsza) tak sie wystraszylam
ze przyzeklam sobie ze nigdy nie nie targne sie na swoje zycie. czesto jest mi
zle ale staram sie nie poddawac samobojstwa jako rozwiazenie swoich problemow.

Kasia

1. Data: 2003-05-17 16:16:35

Od: "dyskomfort " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>"..gdy raz tego spróbujesz zawsze bedzie to do Ciebie wracało.." chodzi o
samobójstwo

Zdarzało się wam, że myśli o samobójstwie wracały ale wtedy, gdy doznało się
jakiejś krzywdy i tylko w kontekście zemsty. Niby wszystko w porządku i
żadnych problemów poza jednym: ktoś nas wkurzył, i wtedy przez chwilę
myślimy - teraz przecież mogę się zabić, ciekawe jak wtedy będziesz się czuł.
Obarczenie kogoś odpowiedzialnością za moje samobójstwo, zamienienie czyjegoś
życia w pasmo wyrzutów sumienia, narażenie go na presję otoczenia, zemsta.
Trochę to bezduszne, ale czasem różne myśli przychodzą do głowy.

Dyskomfort
"Straszną jest rzeczą, kiedy dusza szybciej zmęczy się życiem niż ciało"

Dziury emocjonalne.
Ofiary przestępstw
Żywa nadzieja
inspiracja