Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

91. Data: 2015-04-27 22:37:59

Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 22:28, gazebo pisze:
> [...]
>>> 2. religia w szkołach
>>> 3. religia na świadectwie
>>> 4. próba wprowadzenia matury z religii
>>> 5. umieszczenie symboli religijnych w instytucjach publicznych
>>> 6. komisja majątkowa
>>> 10. regulamin szkoły, w którym jest umieszczony punkt o modlitwie przed
>>> posiłkiem
>>> 11. lekarze i aptekarze nie przestrzegają prawa
>>> 12. art. 196 kk
>>> 13. Parlamentarny Zespół na rzecz Katolickiej Nauki Społecznej
>>> 16. blokowanie teatrów,
>>> 17. blokowanie ulic (wszelkie procesje itp)
>>> 18. blokowanie jogi
>>> 19. obsrywanie wszystkiego krzyżami, kapliczkami, pomnikami
>>> 20. nagminne wtrącanie się w ustawodawstwo państwa polskiego
>>> 23. modlitwy na początek i koniec roku szkolnego, na każdej uroczystości

Oczekujesz zbyt wiele :)

--
"Ludzie się modlą, aby Bóg nie rozgniótł ich
jak robaka.

92. Data: 2015-04-27 22:55:08

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śmieszna jesteś, dziewczynko.

Tak, wiem, że to burzy wszystko, czego cię uczono :)

93. Data: 2015-04-27 23:02:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 22:55:08 +0200, ikka napisał(a):

> [...]
>>> 23. modlitwy na początek i koniec roku szkolnego, na każdej uroczystości

> Tak, wiem, że to burzy wszystko, czego cię uczono :)

Jesteś infantylna.

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

94. Data: 2015-04-27 23:05:17

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-27 o 23:02, Ikselka pisze:

> Jesteś infantylna.

Za to ty dojrzewasz :)

95. Data: 2015-04-27 23:07:06

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś infantylna.

przegladasz slownik od tylu czy wiatr porwal ci kartki? rany boskie -
dobrze, ze smiech to zdrowie

--
gazebo

96. Data: 2015-04-28 21:17:25

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 11:46:36 +0200, gazebo napisał(a):

> przed chwila przeczytalem Chirona o zneceniu sie nad chlopakiem bo
> wrotki siotry, gdzie do kurwy nedzy sa ci chrzescijanie zeby dzieciom to
> wytlumaczyc

Odpowiedz na pytanie. Co Ci narzucono?

M.

97. Data: 2015-04-28 21:20:04

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL maja po prostu niesamota sile przekonywania

Do czegoś Cię przekonali???

M.

98. Data: 2015-04-28 21:20:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi

> przed chwila przeczytalem Chirona o zneceniu sie nad chlopakiem bo
> wrotki siotry, gdzie do kurwy nedzy sa ci chrzescijanie zeby dzieciom to
> wytlumaczyc

Odpowiedz na pytanie. Co Ci narzucono?

A ile razy można o tym pisać a świania katolicka udaje że nie widzi?

99. Data: 2015-04-28 21:21:49

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Apr 2015 20:26:48 +0200, Ikselka napisał(a):

> Na ale dlaczego akurat huzia na chrześcijaństwo? - bo w papę nie da? bomby
> nie podłoży?
>:->

Bo pod ręką i tak łatwiej, bez konsekwencji żadnych :) Poza tym to przejaw
toleranccji :)

M.

100. Data: 2015-04-28 21:23:38

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi

> ROTFL maja po prostu niesamota sile przekonywania

Do czegoś Cię przekonali???

Może do tego;

UWAGA: Watykan broni kultury śmierci !!! Rezolucja ONZ w sprawie uwolnienia
homoseksualistów od strachu przed prześladowaniami miała być uchwalona w 60. rocznicę
uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka tj. 10 grudnia 2008.
Bowiem w 90. krajach nadal karze się homoseksualistów chłostą, wieloletnim
więzieniem, a nawet karą śmierci.
Uwolnieniu gejów od strachu przed karą śmierci sprzeciwił się Watykan, wraz z 50
innymi, zacofanymi w rozwoju krajami typu Iran, Arabia Saudyjska itd.
Zatem Watykan chce akceptować możliwość zamordowania homoseksualisty w majestacie
prawa krajów zacofanych w rozwoju.
W Somalii, Mauretanii, Nigerii, Jemenie i Arabii Saudyjskiej gejom grozi kara śmierci
i Watykan się pod tym podpisuje.

http://www.pardon.pl/artykul/7034

Czy...
Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu