Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

221. Data: 2015-05-04 23:04:12

Temat: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 23:01:45 +0200, ikka napisał(a):

> Swastyka też jest rozpoznawalna. Chcesz ją wszędzie porozwieszać? Co za
> głupi argument.

Rozumowanie od d... strony.

> Nie, niczego nie uzasadniłaś. Wyraziłaś jedynie swoją dziwaczną opinię.

Mozesz jej punkt po punkcie zaprzeczyć rzeczowymi argumentami.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

222. Data: 2015-05-04 23:06:29

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 23:04, Ikselka pisze:

> Rozumowanie od d... strony.

Tak, z pewnością stamtąd właśnie wyciągnęłaś swoją tezę :)

> Mozesz jej punkt po punkcie zaprzeczyć rzeczowymi argumentami.

Jakim punkcie? Chyba twojego przegięcia.

--
"Rational arguments don't usually work on religious people.
Otherwise there would be no religious people."

223. Data: 2015-05-04 23:11:18

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 22:59, Ikselka pisze:

> Uzasadniłam w pełni.

a moj pies wyje do tej wlasnie pelni

--
gazebo

224. Data: 2015-05-04 23:13:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 May 2015 23:06:29 +0200, ikka napisał(a):

> Tak, z pewnością stamtąd właśnie wyciągnęłaś swoją tezę :)

> Jakim punkcie? Chyba twojego przegięcia.

Proszę kontrargumenty - a nie będziemy sobie tak w cały świat tutaj.

225. Data: 2015-05-04 23:16:03

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 23:13, Ikselka pisze:

> Proszę kontrargumenty - a nie będziemy sobie tak w cały świat tutaj.

Najpierw bądź łaskawa przedstawić argumenty. Z twoimi urojeniami nie
będę dyskutować.

226. Data: 2015-05-05 00:18:36

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-04 o 21:52, m...@g...com pisze:
> [...]
ps.com...

> Podolac cierpieniu? Cierpienie najlepiej znosza osoby które już nie maja sily na
nic się "silic", sprzeciwiać, buntować, walczyc, którym po prostu pozostalo jedyne
wyjście -pogodzić się z tym czego nie potrafią one ani nikt inny zmienić, tu nie ma
nic do "podolywania"... Jeśli jest jeszcze w czleku jakas wola czy sila to zazwyczaj
zużywa ja na walke. No może poza Jezusem ;)

ot taki Kubus fatalista

--
gazebo

227. Data: 2015-05-13 01:01:34

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-26 o 11:58, m...@g...com pisze:
> "Pewien niedawno nawrócony młodzieniec pyta starca: -Abba, to teraz całkiem będę
musiał się wyrzec świata? - Nie bój się - odparł starzec. - Jeśli twoje życie będzie
naprawdę chrześcijańskie, to świat natychmiast wyrzeknie się ciebie."

> "Nasila się globalny dramat chrześcijan. Eksperci apelują: musimy zareagować, nim
będzie za późno"
> http://m.onet.pl/wiadomosci/religia,qlfe4m
>
> Zgodnie z powyzszym tekstem z "Humoru Ojcow pustyni" ja obstawiam mentalnie
uwarunkowana nienawisc zwierzatek (mieniacych sie ludzmi) do tych istot ludzkich
ktore (poprzez autentyczne przyjecie Ewangelii) Ludzmi sie juz staly. Ot chec
udowodnienia ze "wy jednak lepsi od nas nie jestescie" a jesli bedziecie probowac zyc
inaczej niz my to wam dokopiemy albo i gorzej..." To widac nawet w naszych domach i
rodzinach -kiedy ktos probuje autentycznie zyc po chrzescijansku -chocby najpokorniej
i najciszej, dostaje od domownikow niezle w kosc bo przeciez "jakim prawem sie
wywyzsza!?" Autentyczna bezinteresowna milosc kluje egotykow w oczy, jest jak
przypalanie rozpalonym zelazem"

globik, co powiesz na to? a moze widziales?
http://goo.gl/di2cCM

--
gazebo

228. Data: 2015-05-13 01:04:51

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

albo na to: http://goo.gl/xa8LIu

--
gazebo

229. Data: 2015-05-13 14:41:13

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo

Znam to.
Przecież od kiedy tylko ta sekta poszła w celibat, non stop afery ze zboczeńcami.
Nasza bitwa pod Grumwaldem też o to się rozbiła, że krzyżacy na potęgę wyruchiwali
dzieci i zwierzęta i mężatki. Nieobyczajność katoli tak nami wtrząsneła bo my jeszcze
bardzo pogańscy byliśmy, że pranie im pod Grumwaldem zrobiliśmy. Kościół katolicki to
tak naprawdę kościół zboczeńców od samego początku, teraz im trudniej bo media
nagłaśniają i ludzie mają prawa ich chronice. Dlatego też rewolucji fracuskiej tak to
nie lubi bo dała prawa człowieka i oni już nie mogą robić co chcą z ludźmi.

Czy...
Zawód; Surogatka seksualna
Granica gdzie kończy się wolność słowa a zaczyna bandytyzm
szczepienia- czy ktoś to lepiej ujął?
Konsekwencje celibatu