Do Andrzeja Litewki

1. Data: 2001-09-17 05:55:56

Temat: Re: Do Andrzeja Litewki
Od: "Yoshi" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A ile ważysz?

70...
Aha i jeszcze polecam walke z gosciem ktory wyciska 2* wiecej niz sie wazy
:)
Wprawdzie to byla zabawa, ale krwiakow i tak mialem na pare dni ;)
Yoshi

1. Data: 2001-09-17 13:39:15

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yoshi"
> Po 5 latkach to chyba cziornyj belt juz jest ? :) ( a braz to napewno )

Nieważne jaki się ma pas, ważne jest to co umiesz.
Zauważyłem, że niektórzy chodzą na treningi dla kolorowych pasów i podchodzą
do każdego kolejnego egzaminu.
Czasem gościu z 8 kyu dokopie temu co ma 5kyu.

> przynajmniej w mojej sekcji to bylo wprowadzone bardzo szybko ( do ludzi z
> karate - to chyba 10 kyu juz jest ? )

Przy 10-tym takich teamtów jeszcze nie ma.

> A np. na takie bjj to trzeba poza kilkoma latami trenignow tez pare lat
> pakowac :)

Dokładnie, zawsze jak masz większą masę mieśniową jesteś mniej czuły na
uderzenia przeciwnika.

--
TNIJ CYTATY !!!

1. Data: 2001-09-17 13:41:45

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yoshi"
> pocwiczyc sobie capoeire...

Co to takiego?

> jedna mawaha wystarczy by gosciu zeszedl.

Teksty masz powalające :)

1. Data: 2001-09-17 17:24:53

Od: "Yoshi" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przy 10-tym takich teamtów jeszcze nie ma.

Ok, moj blad, sprawdzilem, jest na egzamie na 6 kyu, ale musisz przyznac ze
wprowadzane juz jest o wiele wczesniej ? :)
No, chyba ze w waszej sekcji uczy sie tylko tego co jest potrzebne na
nastepny pas i nic poza tem ? ;)

Yoshi

1. Data: 2001-09-17 17:29:27

Od: "Yoshi" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co to takiego?

Pochodzi chyba z brazylii, nic do wykorzystania na ulicy, ale szpan na maxa.
Na 100% jest jedna sekcja we Wrocku...
Aha, a mniej wiecej pokazane kilka motywow bylo kiedys w reklamie Nokii (
facet i babka na zboczu czy brzegu morza machaja nogami, wysokie kopniecia,
elementy a'la gwiazdy, ale bez rak, itp )
Jest czad, wykorzystuje sie zupelnie inne miesnie niz w karate ( rece trzeba
mocno wycwiczyc ), duzy nacisk kladzie sie na ogolna sprawnosc i
rozciagniecie. Ludzia ucza sie jak robic salta w tyl / przod z miejsca,
gwiazdy na 1 rece i bez rak, takie tam, fajnie toto wyglada :)

> Teksty masz powalające :)

dziekuje, staram sie jak moge ;)

Yoshi

1. Data: 2001-09-17 18:16:38

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yoshi"
> 70...

To nie tak tragicznie :)

> Aha i jeszcze polecam walke z gosciem ktory wyciska 2* wiecej niz sie
wazy...

Ja doszedłem tylko do 1,5x.
A potem mi przeszło i ostatnio nie wychodzę powyżej swojej wagi.

1. Data: 2001-09-18 13:06:04

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Yoshi"
> No, chyba ze w waszej sekcji uczy sie tylko tego co jest
> potrzebne na nastepny pas i nic poza tem ? ;)

U mnie zawsze uczą z dużym wyprzedzeniem.
Tak więc te sprawy są już pokazywane dużo wcześniej.

nowa na grupie
Re: Patrzeć a widzieć
Re: Patrzeć a widzieć
Re: Patrzeć a widzieć