Re: Patrzeć a widzieć

1. Data: 2001-09-14 15:18:18

Temat: Re: Patrzeć a widzieć
Od: A...@p...fm (Alienkaa) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mefisto
> Mam pytanie, czy zdarzało Wam się niekiedy niespodziewanie patrzeć na
ludzi
> inaczej niż zwykle, nie rutynowo? I przy jakich okazjach? I co takiego
> zauważaliście, co zwykle uchodziło waszej uwadze?

A ja napisze troche o czyms innym - pamietam jak chodzilam do szkoly to
dokladnie ocenialysmy z kolezankami ciuchy, makijaze, sylwetki nauczycieli.
To bylo
do tego stopnia ze do dzis kojarze jakie rajstopy miala nasza nauczycielka
od historii a nie pamietam jak miala na nazwisko. A swoja droga to ciekawe
jest
odbieranie wygladu ludzi przez pryzmat naszych sympatii i antypati - w
przypadku osoby ktora kochamy jest to sprawa dosc oczywista - rozowe
okulary, idealny
obraz itd. Mnie jednak chodzi o to ze wystarczy czasami kogos lubic i juz
uwazamy ze ta osoba jest ladna - i tutaj znowu przyklad ze szkoly - moja
siostra bedac
w podstawowce miala nowa wychowawczynie, rodzinka po jej przyjsciu do domu
zasypala ja oczywiscie pytaniami na temat nauczycielki. W koncu pytamy w
jakim wieku jest pani - a wiesz mamusiu - mlodziutka i bardzo ladna.
Jakiez bylo zdziwienie mamy gdy w koncu zobaczyla ta pania - okazalo sie to
osoba ok.
50-tki zadbana i bardzo mila, ale nie byla to pani jakos szczegolnie
urodziwa. Moja siostra byla wtedy w takim wieku kiedy patrzy sie na ludzi
jeszcze bardziej sercem ...

Alienkaa

Terrorysci uderzaja w USA: RAPORT SPECJALNY -> Najnowsze fakty
http://wiadomosci.interia.pl/terror_w_usa/fakty