Do Mirzana - pilne.[OT]

1. Data: 2011-05-19 14:11:40

Temat: Do Mirzana - pilne.[OT]
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, że tu.
Mirzanku, przypomnij mi, co to za pomidorki Bella Marguerita, tj czym się
charakteryzują. Bo własnie sadzę pod folię wszystko, w tym to, co mam od
Ciebie, więc pilnie potrzebuję przypomnienia oczekiwanej wysokości krzaka
przynajmniej (karłowe czy wysokie) - muszę rozplanowac rozmieszczenie :-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

2. Data: 2011-05-19 17:48:43

Temat: Re: Do Mirzana - pilne.[OT]
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przynajmniej (karłowe czy wysokie) - muszę rozplanowac rozmieszczenie :-)

Wysokie,gałązkowe,owoce niewielkie,ja jajko liliputki.Podobne,trochę różnią się
San Paulo i San Mazzo.A truskawkowe już kwitną,pod folią.
Pozdrawiam.mirzan

3. Data: 2011-05-19 18:11:16

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

ja jajko liliputki.
No nie wiem czy, Twoja ślubna i rodzina mają podobne o Tobie zdanie.
:-)))
Pozdrawiam uważnie
skryba

4. Data: 2011-05-19 19:18:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 19:48:43 +0200, mirzan napisał(a):

> Wysokie,gałązkowe,owoce niewielkie,ja jajko liliputki.Podobne,trochę różnią się
> San Paulo i San Mazzo.A truskawkowe już kwitną,pod folią.
> Pozdrawiam.mirzan

Dzięki :-)

5. Data: 2011-05-19 19:25:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 20:11:16 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> ja jajko liliputki.

Widziałeś kiedy jajko kury liliputki? Nie? No to się nie mądrz :-)

> No nie wiem czy, Twoja ślubna i rodzina mają podobne o Tobie zdanie.
> :-)))
> Pozdrawiam uważnie
> skryba

Głodnemu to zawsze... jajka na myśli ;-)

6. Data: 2011-05-19 19:31:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja jajko liliputki.

> No nie wiem czy, Twoja ślubna i rodzina mają podobne o Tobie zdanie.

Coraz gorsze.Mówią,że jestem tyran,bo każę tyrać.
Pozdrawiam leniwie.mirzan

7. Data: 2011-05-19 19:32:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 21:31:11 +0200, mirzan napisał(a):

> Coraz gorsze.Mówią,że jestem tyran,bo każę tyrać.
> Pozdrawiam leniwie.mirzan

Tyranozaur!
;-)

8. Data: 2011-05-19 20:17:26

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałeś kiedy jajko kury liliputki?

> Nie?

Dlaczego odpowiadasz za mnie? Skoro pytasz to poczekaj grzecznie na
odpowiedź. Jaja liliputek widziałem już wtedy, kiedy Ty jeszcze na chleb
mówiłas "beb" a na muchy "ptapty".

> No to się nie mądrz :-)

Powiedz to do lustra.

9. Data: 2011-05-19 20:19:39

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Coraz gorsze.Mówią,że jestem tyran,bo każę tyrać.
> Pozdrawiam leniwie.mirzan

Mam tak samo. Bliźniaczki - cy cuś?
Pozdrawiam tyrańsko
skryba

10. Data: 2011-05-19 20:46:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 22:17:26 +0200, skryba ogrodowy napisał(a):

> Dlaczego odpowiadasz za mnie? Skoro pytasz to poczekaj grzecznie na
> odpowiedź. Jaja liliputek widziałem już wtedy, kiedy Ty jeszcze na chleb
> mówiłas "beb" a na muchy "ptapty".

Miłe 3-)

> Powiedz to do lustra.

Miłe 3-)

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

Malo pszczol
miodek
Jak zahamowac wzrost trawy
Krzew z jadalnymi owocami ale zacienione stanowisko
cholerny ryjec! :)