Malo pszczol

1. Data: 2011-05-19 07:20:49

Temat: Malo pszczol
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy takze zaobserwowaliscie, ze pszczol jest dramatycznie malo?

Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

Wymierają ?! :(

2. Data: 2011-05-19 11:46:25

Temat: Re: Malo pszczol
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 May 2011 09:20:49 +0200, Neko napisał(a):

> [...]
>
> Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
> kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

Ogólnie rzeczywiście jakby mniej.
Moje jednak żyją :-)
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

3. Data: 2011-05-19 17:39:44

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
> kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

Przygotuj "airhotel" dla murarek
skryba z "hotelami"

4. Data: 2011-05-19 20:15:16

Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 5/19/2011 9:20 AM, Neko wrote:
> [...]
>
> Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
> kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

Ano mało. Zawsze o tej porze mój głóg był gadającym drzewem, a teraz
cisza. Coś tam czasem pobzyczy, ale to pojedyncze sztuki. Przy czym
muszę sprawdzić, czy po prostu dalszym sąsiadom się pasieka nie znudziła.

Pozdrawiam,
Arkadesh

5. Data: 2011-05-19 21:30:02

Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości grup
.pl...
> [...]
>
> Jeszcze 3 lata temu nie mozna bylo sie polozyc na trawniku, bo na kazdym
> kroku byla pszczola. A teraz jak nalicze 3 sztuki to jest sukces.

Jakie okolice?
SJS

6. Data: 2011-05-20 10:27:13

Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@o...eu> napisał

> Jakie okolice?

Gorny Slask

7. Data: 2011-05-25 14:13:06

Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z Zachodu przyszła zaraza!

8. Data: 2011-05-25 17:39:19

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
>Z Zachodu przyszła zaraza!
>

> Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości

Grupa nie ma Patrona (maskotki), no to się pszczoły wnerwiły.
Pozdrawiam pogodnie
skryba
Ps.
Nie zapomnij do 05.06. w wątku "Patron grupy na 2011" oddać głos na Patrona
(maskotkę) grupy na rok 2011

miodek
Jak zahamowac wzrost trawy
Krzew z jadalnymi owocami ale zacienione stanowisko
cholerny ryjec! :)
kosiarka Mesko ALA