Do Z.Boczka

1. Data: 2003-07-18 11:11:50

Temat: Do Z.Boczka
Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możesz mi podać na priva Twój priwowy adres ?

Coś chciałam Ci napisać a'propos tego co teraz napisano na pl.soc.dzieci

Pozdrowienia.

Basia

2. Data: 2003-07-18 12:25:45

Temat: Re: Do Z.Boczka
Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Z. napisał:

> Czy możesz mi podać na priva Twój priwowy adres ?
>
> Coś chciałam Ci napisać a'propos tego co teraz napisano na pl.soc.dzieci

a co napisano?? :-)

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

3. Data: 2003-07-18 12:50:42

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a co napisano?? :-)

Przeczytaj.

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2003-07-18 13:07:51

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Z. napisał:
> Przeczytaj.

no wlasnie nie wiem w którym wątku?? bo z.boczek udzielił sie w woątku
nie na temat odnosnie utopijnej idei wegetarianizmu i własnie nie wiem
gdzie czytać
oświecisz mnie??

5. Data: 2003-07-18 13:45:13

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety wrote:

> no wlasnie nie wiem w którym wątku?? bo z.boczek udzielił sie w woątku
> nie na temat odnosnie utopijnej idei wegetarianizmu i własnie nie wiem
> gdzie czytać
> oświecisz mnie??

Sio na priv :)
pzdr
agi

6. Data: 2003-07-18 13:50:46

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sio na priv :)
> pzdr

Przepraszam za zaśmiecanie grupy.
List był do Z.Boczka na grupie tylko dlatego ze mi nie odpowiada jego adres
privowy.
Reszty grupy ta sprawa nie dotyczy.

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2003-07-18 13:51:38

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." wrote:

> Przepraszam za zaśmiecanie grupy.
> List był do Z.Boczka na grupie tylko dlatego ze mi nie odpowiada jego adres
> privowy.
> Reszty grupy ta sprawa nie dotyczy.

Basiu nie o Ciebie mi chodzilo - Ty mialas powód aby napisac na grupie,
natomiast Tweety niepotrzebnie wypytuje tutaj generujac zbedny ruch na
grupie skoro moze zrobic to besposrednio mailem do Ciebie. Dlatego
poprosilam o kontynuacje juz na priv.
pzdr
agi

8. Data: 2003-07-18 13:55:08

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agi ( fghfgh ) widać stracił(a) kontakt z nadświadomością popełniając:

> ... poprosilam o kontynuacje juz na priv.

Agi, ale ten to już mógł iść na priva:-)))

Ale cieszę się, że nie poszedł, bo lubię czytać Twoje posty:-)

puchaty

--
"Mózg jest zanurzony w spermie. Jeśli się będziesz
namiętnie masturbował zwoje ci się wysuszą"

9. Data: 2003-07-18 13:57:43

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agi ( fghfgh ) napisał:
> Sio na priv :)

a sio, to idę :-(

10. Data: 2003-07-18 14:08:47

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Agi, ale ten to już mógł iść na priva:-)))

Przepraszam- tak mial pojsc, za szybko przycisnelam 'wyslij'- i nie
spojrzalam na adres. Moja wina tym razem, za co grupe przepraszam.

> Ale cieszę się, że nie poszedł, bo lubię czytać Twoje posty:-)

Wiesz, ze wzajemnie :)
pzdr
agi

przyjażń