Przedszkole CD

1. Data: 2003-07-17 13:33:04

Temat: Przedszkole CD
Od: "Hubert K." <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy nikt nie ma opinii o żadnym przedszkolu w Warszawie???

Pozdrawaim
HK

2. Data: 2003-07-17 13:57:10

Temat: Re: Przedszkole CD
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> czy nikt nie ma opinii o żadnym przedszkolu w Warszawie???
A przejdź się na pl.soc.dzieci

Pozdrawiam
Qwax

3. Data: 2003-07-17 15:26:08

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <bf68id$7bn$1@inews.gazeta.pl> Hubert K. napisał(a):

> Witam,
>
> czy nikt nie ma opinii o żadnym przedszkolu w Warszawie???

1. NTG zazjrzyj na pl.soc.dzieci
2. Nie wiadomo ile jest ludzi z w-wy
3. Jesli nikt ci nie odpowiedzial to znaczy ze nikt nie ma opini o
przedszkolu w w-wie wiec nie pytaj w kolko
4. Prosze czytac nazwy grup i ich opisy

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

4. Data: 2003-07-17 23:14:23

Od: Dorota Szuba <d...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop wrote:

> [...]
> 2. Nie wiadomo ile jest ludzi z w-wy
> 3. Jesli nikt ci nie odpowiedzial to znaczy ze nikt nie ma opini o
> przedszkolu w w-wie wiec nie pytaj w kolko

5. Sa wakacje, i trzeba sie liczyc z pewnym poslizgiem na bardzo
konkretne
pytania.

pozdrawiam
Dorka