Do pani dr Iwonki

1. Data: 2002-01-27 23:57:39

Temat: Do pani dr Iwonki
Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Pewnie na swoich receptach piszesz np: 5 miligramy.......
I w dodatku teraz tez nie wiesz o co mi chodzi bo przeciez TAK SIE PISZE!;
5 miligramY!
Anika

2. Data: 2002-01-28 01:24:30

Temat: Re: Do pani dr Iwonki
Od: "Konrad+" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jedna prosba
zastanow sie co robisz, jesli chcesz przekazac cos pani dr Iwonce to sa na to inne
metody jesli chodzilo Ci o grupe to zapewniam ze Twoje przeslanie jest komplenie
niezrozumiale
pozdrawiam
Konrad

3. Data: 2002-01-28 01:53:29

Od: Descartes <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Jan 2002 23:57:39 GMT, a...@a...com (Anika6042) wrote:
witam
przegladajac grupe ladny kawalek wstecz wiele sie naczytalem postow od
pani Aniki... prosze wybaczyc pytanie, czy ktos poza mna uwaza ze ta
pani po prostu potrzebuje pomocy specjalisty z zakresu psychiatri? te
wszystkie posty (jeeezu, to przeciez nic inngo nie mozna robic niz
siedziec i pisac... gdzie ta pani pracuje?:) ) to jakas rozpaczliwa
chec zwrocenia na siebie uwagi, pragnienie bycia w centrum
zainteresowania czy cos......
jesli moge prosic, to troche umiaru, albo sensu! i prosze wprost sie
zapytac o pomoc, a nie lawirowac.....
pozdrawiam wszystkich, szczegolnie tych, ktorzy na posty pani Aniki
nie zwracaja uwagi. Ja juz nie wytrzymalem, ale obiecuje nigdy juz nie
komentowac postow Polskiej Amerykanki.
Descartes

4. Data: 2002-01-28 02:21:52

Od: a...@a...com (Anika6042) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Do pani dr Iwonki
From: Descartes a...@i...pl
Date: 1/27/02 8:53 PM Eastern Standard Time

[...]

Prosze pana u naSZ sie w niedziele nie pracuje.
Anika

5. Data: 2002-01-29 16:37:56

Od: "Uncas" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anika6042" napisał:

> Pewnie na swoich receptach piszesz np: 5 miligramy.......
> I w dodatku teraz tez nie wiesz o co mi chodzi bo przeciez TAK SIE
PISZE!;
> 5 miligramY!

ROTFL
Cóż za afera :-)

--
----------Pozdrawiam Uncas-----------
| Miłość ma swe własne prawa, |

6. Data: 2002-01-29 18:46:13

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie na swoich receptach piszesz np:  5 miligramy.......
> I w dodatku teraz tez nie wiesz o co mi chodzi bo przeciez  TAK SIE PISZE!;
> 5  miligramY!

i znowu puscilas baka.... - jak sie nie znasz na czyms to nie pisz, a juz
bron panie boze nie pouczaj wtedy innych....
przyjetym jest wszem i wobec (przynajmniej mnie tak uczyli) ze na receptach
pisze sie wszystko w GRAMACH - no chyba ze tego o czy mna recepcie piszesz
jest baaardzo malo, wtedy ew. mozesz napisac mg - i wszyscy wiedza o co
chodzi - po to w aptece pracuja ludzie po farmacji, zeby wiedziec...
ssa tez i inne jednostki, ale o tym wiedza juz sami zainteresowani ty juz nie
musisz, zreszta to nie byloby na temat...

adam

ps: teraz juz naprawde kompletny, absolutny ....PLONK....

siodelko tureckie
przytocze opinie krajan o doktorkach!
NERKI a ciąża
ZAJADY na języku