Proszę o Pomoc

1. Data: 2002-01-28 00:04:49

Temat: Proszę o Pomoc
Od: "Mariusz Mosiej" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie mogę znależć informację na temat wirusów układu pokarmowego objawy l
eczenie itd
Dziecko koleżanki 4 letni Flip od wczoraj wymiotował 9, razy nie przyjmuje
pokarmów, jest odwodniony, leży pod kroplówką w szpitalu bielańskim w Wars
zawie.
Nie jadł nic czym mógłby się tak zatruć.
Nie wiadomo co mu jest bo nie ma czynnego laboratorium o tej porze.
Onan jest cała w panice bo w zeszły miesiącu zmarł równolatek Filipa dziecko
jej koleżanki. Zmarł w szpitalu po bardzo ostrych biegunkach.
Jeśli ktoś mógłby coś napisać lub podać jakiś adres internetowy to byłbym
bardzo wdzięczny w jej imieniu
Mariusz Mosiej
g...@p...onet.pl
0601 30 80 25
Dziękuje

2. Data: 2002-01-28 00:07:51

Temat: Re: Proszę o Pomoc
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Mosiej <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c5495a1$...@n...vogel.pl...
> [...]
> jej koleżanki. Zmarł w szpitalu po bardzo ostrych biegunkach.
> Jeśli ktoś mógłby coś napisać lub podać jakiś adres internetowy to byłbym

wrzuc te info na pl.soc.dzieci, mzoe tam beda cos wiedziec....

powodzenia
anyia

3. Data: 2002-02-01 14:55:10

Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Mosiej wrote:

> [...]
> pokarmów, jest odwodniony, leży pod kroplówką w szpitalu bielańskim w Wars

W bielanskim maja obecnie wewnatrzszpitalna epidemie rotawirusa. Jezeli
dziecko ma wlasnie to, to sie juz nie zakazi (chyba). Po uzupelnieniu
plynow i glukozy po 3 -5 dniach bedzie OK.
Rotawirusy sa powszechnym patogenem powodujacym biegunki u dzieci.
Badania przeciwcial wskazuja, ze 90% dzieci do 6-go roku zycia mialo
stycznosc z tym wirusem. Niestety wystepuje jego wiele szczepow i nie
jest to choroba jednorazowa. Czesto moze wystepowac bezobjawowo, lub w
postaci krotkotrzwlego odwodnienia.

Jezeli w bielanskim to wspolczuje kolezance - nie ma warunkow by czuwac
przy dziecku.
Wiecej na priv

--
Pozdrowionka