Wyrok

1. Data: 2002-01-28 01:42:49

Temat: Wyrok
Od: "Konrad+" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
czy ktos moze dostarczyc niezbitych dowodow winy kogokolwiek w sprawie domniemanych
morderstw w Lodzi? (poszlaki mnie nie interesuja!)
jesli tak to z gory dziekuje.
jesli takich dowodow brak to moze bysmy sie wstrzymali z wyrokami do momentu gdy
sprawa bedzie wyjasniona przez "kompetentne" organy.
jeszcze jedna prosba o niegeneralizowanie, przeciez nie "kazdy pijak to zlodziej"
pozdrawiam serdecznie
Konrad

2. Data: 2002-01-28 13:07:16

Temat: Re: Wyrok
Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gdy sprawa bedzie wyjasniona przez "kompetentne" organy.
> jeszcze jedna prosba o niegeneralizowanie, przeciez nie "kazdy pijak to
ale kazdy lekarz to pijak
incz

3. Data: 2002-01-28 13:21:47

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl wrote:

> ale kazdy lekarz to pijak

I złodziej, bo każdy pijak to złodziej!!!!

Leszek

Proszę o Pomoc
Do pani dr Iwonki
siodelko tureckie