Swietlowki

1. Data: 2002-01-28 08:16:34

Temat: Swietlowki
Od: "D@n!el" <d...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Mam pewien problem tzn. gdy przebywam w pomieszczeniach (zwlaszcza w duzych
supermarketach)oswietlanych swietlowkami zaczyna mnie bolec glowa i zaczynam
dziwnie widziec. Co mam z tym fantem zrobic?

2. Data: 2002-01-28 17:56:36

Temat: Re: Swietlowki
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D@n!el" <d...@e...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zaczynam
> dziwnie widziec. Co mam z tym fantem zrobic?

Biegiem do neurologa - mogą to byc symptomy poważnego schorzenia np.
epilepsji.
jfk

3. Data: 2002-01-29 11:44:35

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan F. Kurkiewicz" wrote:

> mogš to byc symptomy poważnego schorzenia np.
> epilepsji.
> jfk

Żeby troszkę osłabić groźną wymowę tego listu dodam, że w moim przypadku
jest to zapowiedź nie padaczki, a ataku migreny ocznej. Tak czy owak,
przez Internet nie stawia się diagnoz, więc warto tego neurologa
odwiedzić.

Leszek

Wyrok
Proszę o Pomoc