Coz to jest "Episcleritis"

1. Data: 2002-01-28 08:27:18

Temat: Coz to jest "Episcleritis"
Od: Kasia Klang <k...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

j.w.
prosze o jakiekolwiek informacje.
z gory dziekuje Kasia

2. Data: 2002-01-28 15:30:34

Temat: Re: Coz to jest "Episcleritis"
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dosl.:zapalenie blaszki nadtwardowkowej
opona twarda (mozgowo-rdzeniowa) sklada sie z 2 blaszek, w czaszce sa one
zrosniete , w kanale kregowym nie.
pierwszy raz widze takie rozpoznanie - mam nadzieje ze nie dotyczy ciebie
pozdrawiam
Użytkownik Kasia Klang <k...@e...pw.edu.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@e...pw.edu.pl...

3. Data: 2002-01-28 17:41:32

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zrosniete , w kanale kregowym nie.
> pierwszy raz widze takie rozpoznanie - mam nadzieje ze nie dotyczy ciebie

A ja mysle ze chodzi o zapalenie nadtwardowki w oku. Ta jednostka chorobowa
nie jest chyba uznawana przez wszystkich okulistow. Jezeli sa tu jacys to
na pewno napisza o tym wiecej. Jest to zapalenie powierzchniowej czesci
twardowki i AFAIR raczej niezakazne,czasem alergiczne lub wspolistniejace
przy innym procesie zapalnym w organizmie, moze wystepowac w innych
chorobach takich jak reumatoidalne zapalenie stawow, kolagenozy czy
gruzlica.
Mialem to, przeszlo po dwoch tygodniach. Wazne, zeby nie skracac leczenia
zaleconego przez okuliste.
T.

Swietlowki
Wyrok