Do stomatologów

1. Data: 2006-03-20 20:20:47

Temat: Do stomatologów
Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Właśnie próbuje wyrżąc mi się 8 (ząb mądrości). Niestety mam "ciasną już
szczękę" i biedactwo wyżyna się prawie na stawie powodując opuchlizne stawu,
ból gardła, gorączke i powiększone węzły. Lekarz mi powiedział że trzeba
poczekać aż się wyrżnie (dostałem maśc i takie tam). Jest na to sposób jakiś
żeby to jakoś "normalniej" wyszło ? Zawsze takie problemy są ?

2. Data: 2006-03-20 20:33:20

Temat: Re: Do stomatologów
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze 20-03-2006 21:20:
> [...]
> poczekać aż się wyrżnie (dostałem maśc i takie tam). Jest na to sposób jakiś
> żeby to jakoś "normalniej" wyszło ? Zawsze takie problemy są ?

Prawdę mówiąc, najlepszym sposobem wydają mi się kleszcze (jeżeli
faktycznie masz tak mało miejsca). Miałeś robione zdjęcie rtg (punktowe
lub pantomogram)? Może być tak, że ten ząb w ogóle nie ma szansy wyjść
prawidłowo.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2006-03-20 20:41:50

Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> faktycznie masz tak mało miejsca). Miałeś robione zdjęcie rtg (punktowe
> lub pantomogram)? Może być tak, że ten ząb w ogóle nie ma szansy wyjść

No tak powiedział mi mój lekarz, że i tak trzeba będzie wyrwać bo za ciasno
ale na razie nie ma za co złapać ... Zjęć żadnych nie robiłem.

4. Data: 2006-03-20 21:39:55

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze 20-03-2006 21:41:

> No tak powiedział mi mój lekarz, że i tak trzeba będzie wyrwać bo za ciasno
> ale na razie nie ma za co złapać ... Zjęć żadnych nie robiłem.

Może wybierz się do chirurga szczękowego? On sobie powinien poradzić bez
czekania, aż ząb wyjdzie (co może w ogóle nie nastąpić).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

5. Data: 2006-03-22 00:55:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> jakiś
> żeby to jakoś "normalniej" wyszło ? Zawsze takie problemy są ?

idz do chirurga a nie czekaj na to, az zab wyrosnie, bo pewno nie wyrosnie.

iwon(k)a

przeciecie wedzidelka a ortodoncja
Chrapanie
kwasica oddechowa
Choroba psychiczna a leczenie woreczka zolciowego
czosnek