Do studentów i uczniów fizjoterapii

1. Data: 2004-03-14 09:46:05

Temat: Do studentów i uczniów fizjoterapii
Od: "Maciek" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa na grupie studenci i uczniowie fizjoterapii. Jeśli tak to odezwijcie
sie, chetnie pogadam sobie z kolegami po fachu.A moze wiecie o istnieniu
jakiegoś forum o tej tematyce?

Pozdrawiam Marcin

2. Data: 2004-03-15 10:40:04

Temat: Re: Do studentów i uczniów fizjoterapii
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj Marcinie
ja jestem po fizjoterapii i z tego co wiem to jako takiego forum gdzie
często odwiedzają go fizjoterapeuci nie znam lub grupy dyskusyjnej, ale może
kiedyś powstanie jak będziemy siętego domagać!
pozdr.
tomek
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Data: 2004-03-18 16:07:33

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie, chetnie pogadam sobie z kolegami po fachu.A moze wiecie o istnieniu

na który bardzo zapraszamy w kazdy wtorek o godz. 21.00: www.czat.onet.pl pokoj
fizjoterapia
Pozdrawiam dino

4. Data: 2004-03-24 11:20:29

Od: "Andrzej" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
5 rok AWF WRocław
pozdrawiam kolegę po fachu
Użytkownik "dino" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> na który bardzo zapraszamy w kazdy wtorek o godz. 21.00: www.czat.onet.pl
pokoj
> fizjoterapia
> Pozdrawiam dino

padaczka - luminal - u dziecka
co ile sie powinno wymieniasz szczoteczke do zebow?
omdlenia w ciazy
Bule pod pachami - znowu jakieś dolegliwości już nie mogę :(
wydzielina z cewki moczowej