Do wszystkich od Parrot Bylo RE: Czy potrzebna mi pomoc?

1. Data: 2001-05-08 12:27:13

Temat: Do wszystkich od Parrot Bylo RE: Czy potrzebna mi pomoc?
Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> Minęło wiele dni i jeszcze więcej przegadanych ... słów zanim na swój użytek
> "odkryłem"
> że kobiety:(...)
> Niestety jeśli przychodzą do nas ze swoimi problemami, to
> ostatnie czego oczekują to odkrycie ich PRZYCZYN !
>
> One pragną aby je po prostu ktoś wysłuchał i powiedział
> kilka ciepłych słów.

To ja Parrot.

Dziekuje wszystkim za wyrazenie swoich opinii. Szczegolnie JT, ktory bardzo
powaznie potraktowal moj post i zadal sobie wiele trudu przygotowujac
odpowiedz, o ktorej musze powiedziec, ze kosztowala mnie sporo czasu, aby ja
dokladnie przetrawic. ostatnio z filozofia mialam do czynienia na studiach, a
to bylo jakis czas temu...

Wracajac do postu Darka:

Tak naprawde to pragne odszukac samo zrodlo tej sytuacji. W pierwszej chwili
moj post byl glosem rozpaczy i bezsilnosci. Zdaje sobie sprawe, ze dopiero po
rozebraniu calej tej sytuacji na czesci pierwsze (tak, jak w silniku ;))
dotrzemy do tego, co spowodowalo taka a nie inna sytuacje w mojej rodzinie. Nie
chce uciekac, ale nie wiem, czy w imie swojego "spokoju sumienia" nie krzywdze
moich dzieci i meza.

Po czasie i dzieki lekturze WSZYSTKICH postow (i maili na priva, za ktore
dziekuje) sklaniam sie do podjecia raz jeszcze walki o szczesliwy dom dla moich
dzieci, dla nas i dla mojej matki. Nie wiem, czy poradze sobie z tym sama.
Naprawde wiele dalo mi porozmawianie z wami i mam nadzieje, ze w chwilach
slabosci bede nadal mogla na was liczyc.

Serdecznie dziekuje i pozdrawiam

Parrot