Dobra knajpka w 3city

1. Data: 2004-08-15 21:46:32

Temat: Dobra knajpka w 3city
Od: "dakid" <m...@w...multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam gdzie mozna zjeść cos dobrego, milej obsługi i wogole fajnego
klimaciku...Jako ze pracowałem troszke w gastronomi to mam zawsze lekki lęk
jak zamawiam cos w knajpie - czy ma to cos 3 dni i odgrzewane jest w
mikrofali czy robili to przed chwila, wiem ze niktówych rzeczy nie da sie
zrobic na poczekaniu(w Polsce oczywiscie - chyba ze mamy do wydania duzooo
kasy). Jako ze samemu duzo gotuje to takze i smak mam wyczulony, ostatnio
np. byłem w nowej Knajpce w Oliwie - zwie sie Rucola czy cos takiego i
powiem tak, dziewczyna moja dostała piers kurczaka zwinięta w "de volaja" w
sroku z ziołami i serem - nie powiem pyszne, ja natomiast poprosiłem i jakis
tam gulasz nazwany przez kelnerke specjalnoscia knajpy i co, dostałem
dziwnej maści sos z miesem w wiekszosci żylasty i tłusty, niestety nie było
szefa wiec nie było z kim sie dogadac, wiec sami widzicie, jak znacie cos
dobrego to dajcie znac

ps. Czy był ktos moze w Sopocie w Krzywym Domu w knjpce zwanej
MiniMakaroni??Jakie wrażenia??

--
POZDR DaKid

BIKE RULEZ!!!

1. Data: 2004-08-16 05:09:24

Temat: Re: Dobra knajpka w 3city
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj tu: pl.regionalne trojmiasto i poszperaj w archiwum. troche
było na ten temat.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2004-08-16 16:53:20

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja coś polecę bo chyba o tym nie bylo! Mianowicie wloska restauracja/bar
na Wladyslawa IV w Gdyni, nazwa wyleciała mi z glowy. Bylam tam 3 razy odkad
ja odkrylam w czerwcu i ani razu się nie zawiodłam!

1. Data: 2004-08-17 05:59:39

Od: magda <maggie_@_gazeta..pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> A ja coś polecę bo chyba o tym nie bylo! Mianowicie wloska restauracja/bar
> na Wladyslawa IV w Gdyni, nazwa wyleciała mi z glowy. Bylam tam 3 razy odkad
> ja odkrylam w czerwcu i ani razu się nie zawiodłam!

Zgadza się świetne jedzenie La Vitta Kuchnia włoska, czy jakoś tak.
Warto!
magda

1. Data: 2004-08-18 11:38:33

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dakid" <m...@w...multicon.pl> napisał

Polecam z wlasnego doswiadczenia meksykańskie "Pueblo" na Wladyslawa IV w
Gdyni
i Wietnamska Restauracyjke "Smok" na Pilsudskiego w Gdyni.

babeczki
ser smażony
gaspacho
paszteciki barowe