Dobranoc i jutro proszę mnie stąd gonić, gdybym się zapomniał

1. Data: 2010-09-25 23:52:36

Temat: Dobranoc i jutro proszę mnie stąd gonić, gdybym się zapomniał
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przez ten sprowokowany przez Flyera słowotok (masz u mnie krechę, jak stąd
do Warszawy) mam opóźnienie z pracą, więc jutro nie powinienem tu w ogóle
zaglądać.

P.

2. Data: 2010-09-25 23:57:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Sep 2010 01:52:36 +0200, Szaulo napisał(a):

> [...]
> do Warszawy) mam opóźnienie z pracą, więc jutro nie powinienem tu w ogóle

Owocnej pracy. Czym się.

3. Data: 2010-09-26 05:48:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> Przez ten sprowokowany przez Flyera słowotok (masz u mnie krechę, jak stąd
> do Warszawy) mam opóźnienie z pracą, więc jutro nie powinienem tu w ogóle
> zaglądać.

Jutro czyli w poniedzialek?

4. Data: 2010-09-26 15:01:33

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo <z...@p...pl> napisał(a):

> Przez ten sprowokowany przez Flyera słowotok (masz u mnie krechę, jak stąd
> do Warszawy) mam opóźnienie z pracą, więc jutro nie powinienem tu w ogóle
> zaglądać.

a nie lepiej w ogole nie zagladac, tak na dluzej? bo sie mi widzi, ze nie
masz za wielu znajomych w zyciu namacalnym, za to wiele znajomosci
wirtulanych do stopnia takiego, ze umawiasz sie juz na prywatne spotkania
(nie grupy psychologia) poprzez net publicznie. I nie jest to uwaga
zlosliwa, powaznie. Czujesz sie samotnie i musisz siegac do netu, przez net,
a nie przez telefon do przyjaciol. Szkoda.

i.

5. Data: 2010-09-26 15:12:28

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> net,
> a nie przez telefon do przyjaciol. Szkoda.

mam sporo niewirtualnych, ale nie w mieście, w którym teraz mieszkam
(i zamierzam to zmienić :)

przez ponad rok w ogole nie pisałem na grupy - to nie jest problem

nie widzę problemu w publicznym umówieniu się na prywatne spotkanie (jeżeli
nie mam innego kanału komunikacji),
choć nie sądziłem, że tak bardzo poruszy to osoby postronne

no i ogólnie dzięki za troskę, ale co sprawia, że dajesz sobie prawo do
pisania do mnie "szkoda"?

szaulo

6. Data: 2010-09-26 16:40:10

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> no i ogólnie dzięki za troskę, ale co sprawia, że dajesz sobie prawo do
> pisania do mnie "szkoda"?

Potrzeba podniesienia samooceny.

7. Data: 2010-09-26 21:27:50

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo <z...@p...pl> napisał(a):

> [...]
(jeżeli
> nie mam innego kanału komunikacji),
> choć nie sądziłem, że tak bardzo poruszy to osoby postronne

pomijam aspekt, o ktorym mowa w innym watku (choc musze przyznac, ze
argument z brakiem miejsca dla mezow jest lekko infantylny -imo) - gdyby
przejrzec netowa etykiete to raczej prywata powinna zostac zalatwiana na
prywatnym gruncie. Skoro zapraszasz do swojego domu, a nie masz namiarow na
prywatne kontakty to srednio to pasuje w netykiete, plus sklania do
zdziwienia ze tak z "lapanki" zapraszasz.

> no i ogólnie dzięki za troskę, ale co sprawia, że dajesz sobie prawo do
> pisania do mnie "szkoda"?

to jakies magiczne slowo, ze trzeba miec az "prawo"?

i.

8. Data: 2010-09-26 21:29:06

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]
> to jakies magiczne slowo, ze trzeba miec az "prawo"?

tak

pomyśl

sz.

9. Data: 2010-09-26 21:36:13

Od: " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo <z...@p...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Iwon(K)a" <i...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> tak
>
> pomyśl

nic magicznego nie wymysle. Nie jestes az taki wyjatkowy. Szkoda mi kazdego
samotnego czlowieka. Ot co. Szkoda, ze tego tak nie widzisz.

i.

10. Data: 2010-09-26 23:19:46

Od: Królewna <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał(a):
> [...]
>
> nic magicznego nie wymysle. Nie jestes az taki wyjatkowy. Szkoda mi kazdego
> samotnego czlowieka. Ot co. Szkoda, ze tego tak nie widzisz.

On potrzebuje pomocy, a nie seksu, no niestety ale bardzo mi przykro,
że ci odbiło.

Odpoczynek - czy potrzebny ?
W LESIE...
Co by było?