Odpoczynek - czy potrzebny ?

1. Data: 2010-09-25 23:31:21

Temat: Odpoczynek - czy potrzebny ?
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stówka słojów podgrzybków. Dyszka rydzy. X Kani obtrząśniętych, które
wywołały biegunkę z racji nie bycia kniami - i nie o nie bycie chodziło w
biegunce tylko o strach w momencie połapania się (czubajka czerwieniejąca -
nie trujący) ;) W chuj szczupaczków z patelachy. Pierwszy i wyczekiwany
urlop od dwóch lat - odżywszy człowiek. Wyciszenie. Odwyk od nałogów - mając
non stop dostęp do netu ani razu na żadnego konia nie postawiłem ;) ...
aha - mleko kupiłem prosto od krowy w międzyczasie. Iksi i Panslav -
miejscowi potwierdzają że od "krasuli" jest o niebo lepsze ino krasule mniej
wydajne ;) Buziak - od poniedziałku znowu będę zły ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.