Dobry chleb w W-wie??

1. Data: 2002-01-07 12:33:37

Temat: Re: Dobry chleb w W-wie??
Od: czarek <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article a1c4sp$i9p$...@n...tpi.pl, Zuzanna Pazera at
z...@m...pl wrote on 07-01-2002 13:38:

> Witam Wszystkich !
>
> Mam wielki problem: Nie mogę znaleźć w W-wie zjadliwego chleba. Marzy mi się
> razowy ze słonecznikiem bez konserwantów i kolorowania karmelem....
> Taki jak u Szydłowskiego w Gdańsku.......
> Może ktoś z was zna dobrą piekarnię?
> Będę BARDZO wdzięczna !!!!!
>
> Pozdrawiam
>
> Zuzanna

Juz raz polecalem znakomity razowiec jaki mozna dodstac w Supersamie przy
Pulawskiej. Co wtroek jest on przywozony z Litwy a dokladnie z Marianpola i
jest rewelacyjny
Czarek

1. Data: 2002-01-07 13:26:59

Od: "Zuzanna Pazera" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mozesz podac jakies dokladniejsze namiary na ten sklep? Pulawska strasznie
dluga jest...

Bardzo dziekuje !

1. Data: 2002-01-07 14:35:02

Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mozesz podac jakies dokladniejsze namiary na ten sklep? Pulawska strasznie
> dluga jest...
>
> Bardzo dziekuje !
>
> Zuzanna

Supersam na Pulawskiej jest jeden na samym poczatku tuz przy Placu Uni
Lubelskiej. Chleb ten jest sprzedawany w dwoch wersjach z kminkiem i bez
oraz w dwoch wagach pol i kilogram. Ma niewiele wspolnego ze znanym Ci
zapewne razowcem bo jest przyrzadzany na naturalnym zakwasie (przez co
idealnie nadaje sie na kwas chlebowy) i zachowuje swiezosc do tygodnia a i
pozniej tez mozna go jesc odsmazajac go na patelni a potem nacierajac
czosnkiem.
Czarek

1. Data: 2002-01-07 17:03:50

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

chleb ciemny,
pszenno-zytni, razowy -- piekarnia na Pulawskiej
jasny -- piekarnia ,,Wolska''

pozdrawiam WM

1. Data: 2002-01-07 17:06:55

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> idealnie nadaje sie na kwas chlebowy) i zachowuje swiezosc do tygodnia a i
> pozniej tez mozna go jesc odsmazajac go na patelni a potem nacierajac

potwierdzam, dobrze prawi!

Dwa rodzaje litewskiego (Bociu i jeszcze jeden nazwy nie pamietam; w wersji
jasnej i ciemnej, z kminkiem i bez)
bywaja ok. srody na bazarku na Kabatach (Wawozowa/Stryjenskich) w sklepie z
ekologicznym zarciem

pozdrawiam WM

1. Data: 2002-01-07 18:06:13

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam wielki problem: Nie mogę znaleźć w W-wie zjadliwego chleba. Marzy mi
się
> razowy ze słonecznikiem bez konserwantów i kolorowania karmelem....

moze byc piekarnia Lubaszka (chleb Kamionek albo inny z firmowych)
można znalezc w roznych sklepach
Kiedys bylo jeszcze niezle pieczywo z Opaczewskiej, ale poniewaz pozegnalam
Ochote juz jakis czas temu, nie jestem w stanie powiedziec nawet, czy firma
nadal istnieje ;(

anda

1. Data: 2002-01-08 01:35:33

Temat: Odp: Dobry chleb w W-wie??
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anda <a...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3c39e201$...@n...vogel.pl...

> [...]
pozegnalam
> Ochote juz jakis czas temu, nie jestem w stanie powiedziec nawet, czy

I jeszcze pysznościowy chleb Staropolski z chrupiąca skórką z malutkiej
piekarni przy J.Olbrachta :)

Anka - rozmarzona

1. Data: 2002-01-08 13:19:09

Od: "sheenaz" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anda" <a...@k...chip.pl> wrote in message
> moze byc piekarnia Lubaszka (chleb Kamionek albo inny z firmowych)
> można znalezc w roznych sklepach
Lubaszka to dno,
widzialam jak tam robia pieczywo i nigdy go nie kupie. maja umowe podpisana
z jakas hurtownia ktora sprzedaje im produkty o polowe taniej bo sa
przeterminowane.
Poza tym ten chleb nie jest najlepszy - poporstu sztuczny, zwlaszcza bułki.

Na pewno doskonaly jest chleb, ktory mozna znalezc na bazarku w warszawie
przy Rembielinskiej róg julianowskiej, w takim pawilonie, gdzie napoje
sprzedaja. Staropolski ma ciemną skórkę , w sobotę ok. 10:00 jest zawsze
świeżutki i pachnie zakwasem, i jeszcze jeden chleb jest tam pyszny - mały
z formy w ruminym kolorze, cos ala Staropolski.

pozdr.
-m

1. Data: 2002-01-08 18:40:17

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pulawskiej. Co wtroek jest on przywozony z Litwy a dokladnie z Marianpola

Potwierdzam ! Wyroslam na takim chlebie, no moze troche lepszym - najlepszy
zytni jest w Wilnie, kto jadl, ten potwierdzi moje slowa. Jest cudowny!
Teraz tez przywiozlam z domu bochenek :o))

Czarku, nie moge nic do Ciebie wyslac. Caly czas dostaje odpowiedz, ze
uzytkownik nie znany. Moze mam zly adres -...@z...media.pl ?

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl