Dobry fryzjer w Wa-wie - poszukuję

1. Data: 2005-05-09 06:57:53

Temat: Dobry fryzjer w Wa-wie - poszukuję
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam poważny problem z włosami i potrzebuję dobrego fryzjera żeby mi coś
doradził i zrobił z nimi .
Włosy mam cienkie i bardzo rzadkie ( przełysiało mi się ostatnimi czasy na
czubku głowy) i coraz więcej pojawia mi się siwych włosów i strasznie się
przetłuszczają .
Myślałam o jakiejś dobrej trwałej i o farbie z tąd moja prośba o namiar na
dobrego fryzjera .
Jeśli ktoś z Was zna takiego to będę bardzo wdzięczna za pomoc bo naprawdę
już mam dość swojego wyglądu a poza tym się wstydzę tych moich prześwitów na
głowie .
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2005-05-09 10:16:06

Temat: Re: Dobry fryzjer w Wa-wie - poszukuję
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@p...fm> napisał(a):
> Myślałam o jakiejś dobrej trwałej i o farbie z tąd moja prośba o namiar
[...]

stąd odpowiadam: salon Nowogrodzka na Nowogrodzkiej 42. nietanio, ale
solidnie (trwalej tam nie robilam, ale sie strzyge i farbuje).

-- kasica

1. Data: 2005-05-09 10:24:34

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> stąd odpowiadam: salon Nowogrodzka na Nowogrodzkiej 42. nietanio, ale

Dzięki za odpowiedź i poprawkę :-)
Dorota

1. Data: 2005-05-09 10:36:00

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> czubku głowy) i coraz więcej pojawia mi się siwych włosów i strasznie się

A moze idź do drmatologa?
Jeżeli włosy nagle zaczęły się przetłuszczać i wypadac, to niekoniecznie
akurat trwała i farbowanie rowiążą Twoje problemy.
O.

1. Data: 2005-05-09 18:37:20

Od: "vassago" <v...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

27 lat zycia nie bylam u fryzjera, ktory zrobil mi na glowie to co chcialam
+ to co uwaza ... i wyszlo z tego cos wspanialego.
Ale znalazlam tego jedynego :)
Polecam

Marek 092-32-32-29

Uprzedzam, czeka sie conajmniej 2 miesiace.
Gosciu jest dobry.

1. Data: 2005-05-09 19:07:27

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

vassago wrote:

> Uprzedzam, czeka sie conajmniej 2 miesiace.
> Gosciu jest dobry.

dwa miesiace, na Jowisza.

zeby nie wiem jaki dobry byl - jak potrzebuje isc
do fryzjera, to chce isc zaraz, a najdalej nastepnego dnia.
dwa miesiace naprzod to mozna planowac slub, nie
fryzjera :)

-- kasica

1. Data: 2005-05-10 15:16:19

Od: "kasia sz." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vassago" <v...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chcialam
> + to co uwaza ... i wyszlo z tego cos wspanialego.

na pewno dobry ten numer? :| bo na komorke ani domowy mi nie wyglada?

pozdr
kaska

1. Data: 2005-05-10 18:02:45

Od: "vassago" <v...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia sz." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> na pewno dobry ten numer? :| bo na komorke ani domowy mi nie wyglada?

przepraszam ... oczywiscie sie pomylilam
poprawny numer to 692 323 229

1. Data: 2005-05-12 11:00:14

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
> [...]
> stąd odpowiadam: salon Nowogrodzka na Nowogrodzkiej 42. nietanio, ale
> solidnie (trwalej tam nie robilam, ale sie strzyge i farbuje).

Popieram. Strzygł mnie tam pan Jacek niejaki, dwa razy, za każdym razem
bardzo ładnie.

Saddie
--
<@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,

super nawilzajacy krem
[wybielanie zebow] oceniam
powtórka dwustopniowego peelingu Avonu
[spam] Poszukiwana wizażystka/stylistka [Kraków]
Szukam makijazystki - Kozienice (okolice Warszawy)