Dobry okulista w Warszawie - szukam.

1. Data: 2005-05-04 21:20:57

Temat: Dobry okulista w Warszawie - szukam.
Od: Magda Zalewska <m...@m...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

szukam dobrego okulisty, który doradzi jak zminimalizować efekty
dziedzicznego obciążenia krótkowzrocznością u osmioletniej dziewczynki. Ten
u którego byłyśmy ostatnio tylko na nas naburczał jakby miał pretensję że
wogóle się okularnicy rozmnażają.

Magda 35 lat, Joanna 8 lat, Inga 3,5 roku, Piotr 1 rok.

2. Data: 2005-05-05 07:08:31

Temat: Re: Dobry okulista w Warszawie - szukam.
Od: "skrzato" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ten
> u którego byłyśmy ostatnio tylko na nas naburczał jakby miał pretensję że

Nie wiem, czy moja okulistka przyjmuje dzieci, chyba tak, ale z cala
pewnoscia moge ja polecic. Jest mila i bardzo sie przejmuje swoimi
pacjentami. Ja mam znamie na dnie oka, to sama mnie prosila, zebym zgodzila
sie na zdjecie i trzyma je u siebie i pilnuje, zeby sie nic nie spsulo :)
Jest naprawde w porzadku. Namiar na nia mam w domu, wiec podesle Ci dzis
wieczorkiem lub jutro. Teraz nawet nazwiska sobie przypomniec nie moge :]
Skleroza, ale na to okulista nie pomoze ;))
pzdr
skrzato

3. Data: 2005-05-05 19:30:21

Od: "Skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam dobrego okulisty,

Przesylam obiecany namiar, mam nadzieje, ze pani sie spisze :)
Okulistka nazywa sie Elzbieta Sędrowicz i przyjmuje przy ul. Oczki 6 w czw.
od 14,30 do 17,00 tel. 629 59 07
To jest poradnia, wiec odbierze recepcjonistka. Wizyta kosztuje chyba 70 zl.
Przynajmniej tak jakos placilam 3 miesiace temu :)
Pozdrawiam
skrzato

4. Data: 2005-05-05 19:41:38

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Zalewska" <m...@m...neostrada.pl> napisał

> szukam dobrego okulisty, który doradzi jak zminimalizować efekty
> dziedzicznego obciążenia krótkowzrocznością u osmioletniej dziewczynki.

dr Wojciech Hautz (okulista dziecięcy, ordynator w CZD)
(gabinet prywatny czwartek 15,30 - 18,00 wizyta 80pln)
Mokotowska 23/1
tel. 621 32 41; 504 262 041

Pozdrawiam
MOLNARka

5. Data: 2005-05-06 07:29:55

Od: Magda Zalewska <m...@m...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Magda

6. Data: 2005-05-06 15:54:47

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dr Wojciech Hautz

Tez bardzo polecamy.

Marta, Kubus (5), Krzys (2,6) i Malutek (~23.12.2005)

7. Data: 2005-05-08 07:19:38

Od: "agwart" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę ewentualnie polecić Ewę Czerwińską, przyjmuje na Rogalskiego 1c, 671-02-01.

zwierzak dla dziecka
przyjemnosc bycia chrzestym bogatego dziecka :(
Dlugi weekedn a przedszkole
Pomoc dla Pawła Sity, dyrektora radia BIS !!
Nerwowe dziecko