Dofinansowanie z PCPR na turnus???

1. Data: 2006-04-05 12:51:01

Temat: Dofinansowanie z PCPR na turnus???
Od: "Merlin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Szanowni Grupowicze!
Mam pewnien problem, otóż:
Dzięki Waszej pomocy chciałabym się dowiedzieć ile razy można dostac
dofinansowanie z PCPR w ciągu roku?
Czy jedna osoba może dostac je "jako osoba niepełnosprawna" i osobno "jako
opiekun"???
Osobiście uważam, że jest to niemożliwe, a jak Wy sądzicie?
Będę bardzo wdzięczna za opinie.
Pozdrawiam serdecznie
Merlin

2. Data: 2006-04-05 14:48:25

Temat: Re: Dofinansowanie z PCPR na turnus???
Od: "Michał" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Merlin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie Szanowni Grupowicze!
> Mam pewnien problem, otóż:
> Dzięki Waszej pomocy chciałabym się dowiedzieć ile razy można dostac
> dofinansowanie z PCPR w ciągu roku?

Na turnus reh. w roku kalendarzowym można dostać dofinansowanie tylko RAZ!

Czy jedna osoba może dostac je "jako osoba niepełnosprawna" i osobno "jako
> opiekun"??

Raczej nie, ale są dwa różne dofinansowania, dla osoby niepełnosprawnej
(większa kwota) i osobno dla drugiej osoby jako opiekun (mniej pieniązków).

3. Data: 2006-04-05 15:55:47

Od: "Merlin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Czy ten sam opiekun może jechac z inną osobą niepełnosprawną ponownie w ciągu
jedego roku kalendarzowego? Bo naprawdę się już tym wszystkim gubie?!!!
Pozdrawiam serdecznie
Merlin

4. Data: 2006-04-05 20:55:33

Od: "Jacek R." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jedna osoba może dostac je "jako osoba niepełnosprawna" i osobno "jako
> opiekun"???
Witam.
korzystajac z nadarzajacej sie okazji ja podłącze sie do wątku:)
jako ''umiarkowany'' ON dostalem dofinansowanie z PCPR na turnus rehab.
jednoczesnie moja znajoma z 1szą grupą stara sie o
podobną dotacje na wyjazd z opiekunem w innym terminie
czy w formularzu może wskazac mnie jako jej opiekuna?
czy jej PCPR rowniez mnie dofinansuje?
bo doszly mnie sluchy ze dotują tylko raz do roku?
pzdr

5. Data: 2006-04-06 09:09:12

Od: "Michał" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jedego roku kalendarzowego? Bo naprawdę się już tym wszystkim gubie?!!!

Hm... coś mi się wydaje, że nie. Skoro osoba niepełnosprawna może otrzymać
dofinansowanie tylko RAZ, to opiekun tym bardziej nie więcej... No chyba, że
zapłaci za ten kolejny turnus 100%. Wtedy pewnie może jechać ponownie.

6. Data: 2006-04-27 14:17:39

Temat: PCPR?
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Co to jest PCPR?

7. Data: 2006-04-27 14:22:07

Temat: Re: PCPR?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 27-kwietnia-2006 o godzinie 16:17:39 m...@o...pl
napisał/a

>Co to jest PCPR?

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś Ci do listów zagląda?
http://www.paranoik.w.pl

Poduszki przeciwodleżynowe raz jeszcze - pytanie do praktyków
Mieszkania dla osób na wózkach
dofinansowanie
schemat do wozka firmy ortopedia
na orientacje