Dokument w TVP1

1. Data: 2000-10-30 17:53:20

Temat: Dokument w TVP1
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś o 20.00 będzie film dokumentalny o osobie po dziecięcym porażeniu
mózgowym. Z krótkich spotów reklamowych wyglądało interesjąco.

Jacek

2. Data: 2000-10-31 08:38:24

Temat: Re: Dokument w TVP1
Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, ogladalem, bylem sam ciekawy. Jest to jeden z przypadkow mojej choroby....
W porownaniu do TEGO co widzialem to czuje sie zdrowy jak ryba. Ciekawy
jetem czy jeszcze kogos to zainteresowalo z potencjalnch pelnosprawnych.
Moze w koncu podejscie do ON bedzie inne?
W.

3. Data: 2000-10-31 08:54:41

Od: "Al Pacino" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Moze w koncu podejscie do ON bedzie inne?

Optymista!!! ;-)))) Zazdroszcze Ci tego

Pozdrawiam Al

4. Data: 2000-10-31 09:16:38

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Al Pacino wrote:

> Optymista!!! ;-)))) Zazdroszcze Ci tego
>
> Pozdrawiam Al
pomarzyc nie mozna ? :)

W.

5. Data: 2000-10-31 09:41:58

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

NeoN wrote:

> Tak, ogladalem, bylem sam ciekawy. Jest to jeden z przypadkow mojej choroby....

Mojej jez - może mały klub Litlaków :-)

> W porownaniu do TEGO co widzialem to czuje sie zdrowy jak ryba. Ciekawy
> jetem czy jeszcze kogos to zainteresowalo z potencjalnch pelnosprawnych.

To jest ciekawe
> Moze w koncu podejscie do ON bedzie inne?
być może ale sądzę że polski taki przypadek byłby bardziej przekonywujący.

Wojtek może o nas :-)

Jacek

6. Data: 2000-10-31 10:36:44

Od: NeoN <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Kruszniewski (IT)" wrote:

> To jest ciekawe
> być może ale sądzę że polski taki przypadek byłby bardziej przekonywujący.
>
> Wojtek może o nas :-)
>
> Jacek
moze Ty i owszem ale ja .....:)))
po1.-ja sie nie nadaje do telewizji :)
po2 - kiepki ze mnie aktor
po3 - malo fotogeniczny (ryj)
po3. Nie zrozumieli by mnie
po4.oplul bym mikrofon/y
po5 ....
W.

7. Data: 2000-10-31 11:20:50

Od: "Al Pacino" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomarzyc nie mozna ? :)

Sprzedaj reccepte na to, prosze ;-)))

Al

8. Data: 2000-10-31 11:30:34

Od: "Al Pacino" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze Ty i owszem ale ja .....:)))
> po1.-ja sie nie nadaje do telewizji :)
> po2 - kiepki ze mnie aktor
> po3 - malo fotogeniczny (ryj)
> po3. Nie zrozumieli by mnie
> po4.oplul bym mikrofon/y
> po5 ....

Panowie tylko uwazajcie. Kiedys, jako dziwo natury, udzielilem wywiadu.
Mowilem to pod katem "nie taki djabel straszn" a i tak wyszlo "biedactwo".

Al

9. Data: 2000-10-31 19:46:53

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mojej jez - może mały klub Litlaków :-)

Jasne zapisuję się:)!

A mnie nic nie dolega:)

Ciekawy

Moją żonę

> To jest ciekawe

Mało pradopodobne ale kto wie??

> być może ale sądzę że polski taki przypadek byłby bardziej przekonywujący.

Nie sądzę inwalidztwo USA czy RP jest to samo np. amputant z USA nie ma
tak samo nogi jak ten z RP, inny jest a raczej różny jest standard życia
ON

--
3mka Apik
a...@c...pl

10. Data: 2000-11-01 17:04:31

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Apik napisał(a):

> Jasne zapisuję się:)!

O to nas trzech - kto jeszcze, bedzie fajnie :-)

Jacek

Program TV Katowice "Megazynek"
Rehabilitacja.pl - nowa odslona
Sprawa Piotra Zaczeniuka