Program TV Katowice "Megazynek"

1. Data: 2000-10-30 16:40:47

Temat: Program TV Katowice "Megazynek"
Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))
Miło mi poinformować że rozpoczęła się emisja
comiesięcznego programu TV Katowice pt "Megzynek".
Program autorstwa red. Jana Matuszyńskiego jest
poświęcony informatyce, komputerom - emitowany
w ostatni piątek miesiąca o godz 15:30 a powtarzany
w poniedziałek o godz 16:00 w paśmie regionalnym
(nie wiem czy w całym kraju :-( ).

Audycja w piątek 24 listopada w dużej mierze będzie
poświęcona i nagrana w nowej pracowni informatycznej
OSW dla Niesłyszących w Raciborzu. Jednym z
elementów będzie pokazanie pracy uczniów z
dyskietkami/kontami poczty elektronicznej LAMA :-)).

Serdecznie zapraszam do obejrzenia tego programu
wszystkich którzy będą mieli taką możliwość.

Marian L
http://www.lama.org.pl

2. Data: 2000-10-31 06:56:10

Temat: Re: Program TV Katowice "Megazynek"
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L ...
> [...]
> (....) - emitowany
> w ostatni piątek miesiąca o godz 15:30 a powtarzany
> w poniedziałek o godz 16:00 w paśmie regionalnym

Bardzo, bardzo chetnie, tylko...
O szesnastej to ja jeszcze jestem w pracy! :-(

Maciek

Rehabilitacja.pl - nowa odslona
Sprawa Piotra Zaczeniuka
Mam nadzieje