Dom zdrowia

1. Data: 2006-01-05 17:48:55

Temat: Dom zdrowia
Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zamawiał cokolwiek w aptece internetowej www.domzdrowia.pl ? Mają
dość niskie ceny w porównaniu ze zwykłą apteką i chciałbym wiedzieć czy
można im zaufać? (z samego założenia, że jest to apteka chyba powinno się
zaufać, ale w internecie zawsze wolę "dmuchać na zimne", więc pytam ;) ).
Poza tym jak jest z dostawą - ile się czeka na przesyłkę?

Za odpowiedź z góry dziękuję :)

1. Data: 2006-01-05 20:58:08

Temat: Re: Dom zdrowia
Od: "pia" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"P." <p...@w...pl> wrote in message news:dpjm8s$d7f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> zaufać, ale w internecie zawsze wolę "dmuchać na zimne", więc pytam ;) ).
> Poza tym jak jest z dostawą - ile się czeka na przesyłkę?

Ja zamawiałam. Przesyłka przyszła bardzo szybko - po 2, 3 dniach. Płaciłam
przy odbiorze.
Jeśli szukasz niższych cen, to w większości jeszcze niższe są w netowych
aptekach
http://vena-vita.pl
www.aptecus.pl
Ceny na ogół sporo niższe, tyle że asortyment chyba mniejszy niż w Domu
Zdrowia. Z obydwu korzystałam i też byłam zadowolona. Tyle że w Aptecusie
(najtańszym, zdaje się) dość długo czekałam na przesyłkę (ponad tydzień,
jeśli dobrze pamiętam). Ogólnie najbardziej zadowolona byłam z Vena-vity -
ceny konkurencyjne, przesyłka szybka, w paczce mnóstwo próbek. I przy
zamówieniach powyżej 150 zł. przesyłka gratis.
Pozdrawiam,
piazza

1. Data: 2006-01-06 16:22:21

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zamawiałam. Przesyłka przyszła bardzo szybko - po 2, 3 dniach. Płaciłam
> przy odbiorze.

To szybko...

> [...]
> ceny konkurencyjne, przesyłka szybka, w paczce mnóstwo próbek. I przy
> zamówieniach powyżej 150 zł. przesyłka gratis.

Bardzo dziękuję za odpowidź. Zaraz zobaczę co oferuje Vena-vita, bo te
"mnóstwo próbek" jest kuszące... ;)

Pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2006-01-06 16:43:58

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaufać, ale w internecie zawsze wolę "dmuchać na zimne", więc pytam ;) ).
> Poza tym jak jest z dostawą - ile się czeka na przesyłkę?

zamawiam tam regularnie i generalnie jestem zachwycona. dostawa w 2-3 dni,
mozna zaplacic gotowkowo lub bezgotowkowo. wszystko to, co ja kupuje jest
tak duzo tansze, ze poczatkowo byla w szoku, a teraz to juz sie
przyzwyczailam. maja przeogromny wybor ziai (kremy czy zele pod prysznic po
3-4 zl:) i duzo innych kosmetykow oraz paralekow i lekow bez recepty. a
zamowienia > 200 zl sa wysylane sa darmo, bez kosztowy wysylki.

Kosmetyki Oriflame...
niebrudzacy sztyft
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
Jak przeżyłam atak glonów, oraz inne kosmetyczne odkrycia