Kosmetyki Oriflame...

1. Data: 2006-01-05 13:54:56

Temat: Kosmetyki Oriflame...
Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym się dowiedzieć jakie macie przygody z kosmetykami Oriflame? Co o
nich sądzicie, jakie są Wasze opinie, itd.?

Pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2006-01-05 14:04:13

Temat: Re: Kosmetyki Oriflame...
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

P. napisał(a):
> Chciałbym się dowiedzieć jakie macie przygody z kosmetykami Oriflame? Co o
> nich sądzicie, jakie są Wasze opinie, itd.?

zalezy o co konkretnie Ci chodzi... seria, produkt itp

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

1. Data: 2006-01-05 15:45:38

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Jan 2006 15:04:13 +0100, Emi napisał(a):

> zalezy o co konkretnie Ci chodzi... seria, produkt itp

Używałam i używam sporo kosmetyków tej firmy, koleżanka jest konsultantką:)
Pielęgnacyjne prawie wszystkie z wyjatkiem tych do cery tłustej/trądzikowej
i bardzo młodej (tzn mam młodzież w domu i używa tych z wyciągiem z
zielonej herbaty, nie skarżył się), niewielki kontakt miałam też z
kosmetykami do pielęgnacji włosów. Uważam ich jakość za bardzo dobrą, ale
ceny moze trochę zbyt wygórowane. Na pewno warto kupowac na promocjach typu
2 w cenie jednego itd. Z kolorowych podoba mi się seria Giordani Gold,
tusz do rzęs (super), podkłady, puder w kulkach. Fajne są ich odżywki do
paznokci i lakiery, podobnież kredki do brwi i konturówki.
Moim faworytem jest balsam do ciała Milk&Honey oraz seria z alg (nie
pamietam nazwy)

Marta

1. Data: 2006-01-05 17:43:38

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zalezy o co konkretnie Ci chodzi... seria, produkt itp

Tak ogólnie o całość :)

1. Data: 2006-01-05 18:03:03

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

P. napisał(a):

> Tak ogólnie o całość :)

wg mnie w porządku...

aczkolwiek ceny... niekoniecznie adekwatne do jakości... dlatego dobrze
jest zamawiać kiedy sa jakies promocje...

1. Data: 2006-01-06 00:01:36

Od: "Evita" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogólnie to powiedzialabym ,że baaaardzo przecietne kosmetyki. Za drogie jak
na swoją jakość

1. Data: 2006-01-06 08:58:22

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

P. napisał(a):
> Chciałbym się dowiedzieć jakie macie przygody z kosmetykami Oriflame? Co o
> nich sądzicie, jakie są Wasze opinie, itd.?

zaczęłam używać ich od niedawna i niektóre są bardzo fajne, np. zapachowa
seria świąteczna, seria różana...

1. Data: 2006-01-06 16:23:26

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paznokci i lakiery, podobnież kredki do brwi i konturówki.
> Moim faworytem jest balsam do ciała Milk&Honey oraz seria z alg (nie

Dzięki :)

Pozdrawiam
Bartek

1. Data: 2006-01-06 16:25:10

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> aczkolwiek ceny... niekoniecznie adekwatne do jakości... dlatego dobrze
> jest zamawiać kiedy sa jakies promocje...

PS. Ceny których kosmetyków są według Ciebie zbyt wysokie?

1. Data: 2006-01-06 16:26:16

Od: "P." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaczęłam używać ich od niedawna i niektóre są bardzo fajne, np. zapachowa
> seria świąteczna, seria różana...

Czyli dopiero wchodzisz w świat Oriflame... Ale dziękuję za odpowiedź :)

Pozdrawiam
Bartek

niebrudzacy sztyft
25 letni mężczyzna podejmie pracę na terenie Warszawy lub okolic
Małe conieco
Jak przeżyłam atak glonów, oraz inne kosmetyczne odkrycia
blyszczyk z pedzelkiem