Domowe sposoby na krosty

1. Data: 2004-03-26 19:15:06

Temat: Domowe sposoby na krosty
Od: "Maria" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam krosty na górnej części pleców. Może znacie jakieś domowe sposoby na to.

Z góry dziękuję za porady
Marysia

1. Data: 2004-03-27 19:47:14

Temat: Re: Domowe sposoby na krosty
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam krosty na górnej części pleców. Może znacie jakieś domowe sposoby na
to.

ze sposobów prymitywnych/domowych: spirytus salicylowy- złuszcza i
dezynfekuje i byc może nie podrażni zbytnio skóry nie-twarzy.
ale dużo lepiej będzie stosować np. tonik SVR Lysanel dwa razy dziennie oraz
delikatny piling pod prysznic (o ile to nie są ropne krosty), a już
najlepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie sie do rad dermatologa.

1. Data: 2004-03-28 12:36:33

Od: "magdalenka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz co powiem Ci tak ja kiedys walczylam z tym problemem na wszelaki
sposob bo tez mialam z tym kiedys do czynienia i za zadne skarby swiata nie
dawałam sobie z tym rady. az pewniego letniego dnia zaczelam nawilzac sobie
plecki balsamem do ciala i ni z tego ni z owego "skaza " zgineła. moze Ty
masz wysuszona skórke na plecach i dlatego nie dajesz sobie rady z nimi :D
spróbuj mojego sposobu a noz widelec ci sie uda tak jak mi sie udało. a
spirytusu to nie uzywaj bo on bardzo wysusza skóre, nie tylko na twarzy ale
i na plecach równiez. powodzenia ::D

1. Data: 2004-03-28 19:39:32

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam krosty na górnej części pleców. Może znacie jakieś domowe sposoby na
to.

Witaj,
domowych sposobow nie znam, ale polecam wizyte u kosmetyczki. W ubieglym
roku zaczelam regularnie, tak co 5 m-cy, chodzic do kosmetyczki na
oczyszczanie plecow i efekt byl super :-) Polecam!

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-03-28 19:57:08

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> domowych sposobow nie znam, ale polecam wizyte u kosmetyczki. W ubieglym
> roku zaczelam regularnie, tak co 5 m-cy, chodzic do kosmetyczki na
> oczyszczanie plecow i efekt byl super :-) Polecam!

A ile Cię to kosztowało?

Pozdro
Ania
--