czy zakupilabys PEDZELEK do PAZNOKCI?

1. Data: 2004-03-26 16:55:37

Temat: czy zakupilabys PEDZELEK do PAZNOKCI?
Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to forma ankiety :

czy chcialabys zakupic Specjalny Pedzelek do Paznokci? o bardzo cienkim
wlosiu i dosc sztywnym - ktorego prawdopodobnie nie znajdziesz szukajac po
sklepach.

dziekuje.

1. Data: 2004-03-26 20:00:29

Temat: Re: czy zakupilabys PEDZELEK do PAZNOKCI?
Od: "teia^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dropsec" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wlosiu i dosc sztywnym - ktorego prawdopodobnie nie znajdziesz szukajac po

czy sluzylby on do malowania ich lakierami??
gdyz niekumata jestem trochu :(
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-03-26 21:14:37

Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy sluzylby on do malowania ich lakierami??
> gdyz niekumata jestem trochu :(

Tak oczywiscie do malowania nimi paznokci oczywiscie lakierami. jest to
specjalnie przystosowany do tego pedzelek. :)

1. Data: 2004-03-26 23:11:51

Od: "teia^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po

> Tak oczywiscie do malowania nimi paznokci oczywiscie lakierami. jest to
> specjalnie przystosowany do tego pedzelek. :)

nie kupilabym go-no chyba ze pare sztuk do oddzielnych kolorow
lakieru.zreszta po kazdym uzyciu sztywnial i sklejal by sie,wiec mycie go
jest nieuniknione.pomijajac to,ze nie robie sobie nigdy znaczkow na
paznokciach...heh nie kupie:)
--
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2004-03-27 09:48:09

Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy chcialabys zakupic Specjalny Pedzelek do Paznokci? o bardzo cienkim
> wlosiu i dosc sztywnym - ktorego prawdopodobnie nie znajdziesz szukajac po
> sklepach.

tak
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2004-03-27 16:51:53

Od: "Annabelle" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm jesli koszt kupienia tego pedzelka i akcesoriow do utrzymywania go w
czystosci bylby nizszy niz takiego, ktory mozna kupic razem z lakierem....
to moze.

1. Data: 2004-03-28 00:43:10

Od: "dropsec" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Annabelle" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> hmm jesli koszt kupienia tego pedzelka i akcesoriow do utrzymywania go w
> czystosci bylby nizszy niz takiego, ktory mozna kupic razem z lakierem....
> to moze.

hmm tyle ze razem z lakierem takiego nie kupisz na BANK ... tak wiec?

1. Data: 2004-03-28 09:50:31

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 28 Mar 2004 01:43:10 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <d...@i...pl> i powiedziała:

> hmm tyle ze razem z lakierem takiego nie kupisz na BANK ... tak wiec?

Tak więc, jak chcesz go sprzedawać, to to jest złe miejsce.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-03-28 10:35:12

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dropsec:

> [...]
> wlosiu i dosc sztywnym - ktorego prawdopodobnie nie znajdziesz szukajac po

Nie wiem, do kogo ta ankieta skierowana i po co, ale skoro tak publicznie
w przestrzen, to sie wypowiem. Na pewno bym nie kupila. Po co mi?
(tak, wiem, ze do malowania Specjalnych Wzorow Na Paznokciach :> no ale
wybaczcie)

Pozdrowienia :)

BA

info o malowaniu paznokci