Dorota

1. Data: 2000-12-13 21:01:54

Temat: Dorota
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Doroto, i nie tylko [dotyczy również nieśmiałych].
Mam cichą nadzieje, że się nie wycofasz z tej listy.
To by była dla wszystkich duża strata.
Rozważ to co już napisano. I pozostań z nami, tyle że bardziej na luzie.
Obiecuję, że przy następnej "zmianie" Ciebie pierwszą powiadomie o
powodach swojej decyzji. Nie robię tego dlatego, że "to lubię" ale po
prostu "byłem zmuszony".
Proszę Cię o to jako miłośnik róż.
Pozdr. Jerzy
PS I
Jak moje dziecię miało problem z nawiązaniem kontaktu z nazbyt "surową"
nauczycielką tzn. "przełamaniem" bariery porozumienia, zawsze mu
powtarzałem, mówiąc do niej wyobraź sobie, że siedzi na kiblu. I problem
sam się rozwiązał. Dzieci mają wyobraźnię. To działa.
PS II
Przepraszam Kogoś co mi "podobną" metodę zaproponował.
"Starsi" nie zawsze reagują prawidłowo.