Pogoda w USA

1. Data: 2000-12-14 20:50:22

Temat: Pogoda w USA
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto zna tę stronę:
http://www.intellicast.com/Home/

Pytanie "w zasadzie" do Magdaleny i Michała. Ale dużo info dla wszystkich.
podr. Jerzy

2. Data: 2000-12-14 22:44:58

Temat: Re: Pogoda w USA
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.intellicast.com/Home/
>
> Pytanie "w zasadzie" do Magdaleny i Michała. Ale dużo info dla wszystkich.

http://www.alergen.info.pl/alergen/atlas-roslin/atla
s_roslin.html
Uszanowanie
Jacek

3. Data: 2000-12-15 03:31:01

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawa strona, ale z mojego doswiadczenia wynika, ze nie ma to, jak
obserwowanie wlasnego ogrodu. Mikroklimaty, w ktorych zyjemy sa bardzo
odrebne od tzw. typowej pogody dla danego regionu. Ja zauwazam, ze sliwy
ornamentalne, ktore rosna wzdluz wielu ulic St. Barbara, kwitna zaleznie
od tego, ile murow maja naokolo. Na dole miasta, gdzie sa wysokie
budynki bez przerw, te drzewa zaczely kwitnac 2 tygodnie temu, a u nas,
w naszym sasiedztwie, gdzie sa duze odleglosci miedzy domami i brak
murow, ktore by odbijaly cieplo, te drzewa zaledwie zaczynaja kwitnac.
Wiec takie strony to tylko zabawa.
Magdalena Bassett

4. Data: 2000-12-15 07:44:44

Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prognoza pogody podana w dość atrakcyjnej formie. W Ameryce, dane
meteorologiczne zbierane są dość dokładnie ze względu na (częste) tornada,
tajfuny, silne burze, itp. Jednak nawet tam, mimo wszystko, nie zawsze sie
sprawdza (<El Ninio>).

5. Data: 2000-12-16 10:54:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> Ciekawa strona, [...]
> Wiec takie strony to tylko zabawa.
Dzięki Ci, i Michałowi, nie chciało mi sie wszystkiego czytać, a tak już
mam "wyrobioną" opinię.
podr. Jerzy

Dorota
sprawa