Dowody osobiste. Taka ciekawostka

1. Data: 2006-07-27 06:40:11

Temat: Dowody osobiste. Taka ciekawostka
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

3 lata temu nowe dowody osobiste byly bezterminowe, a obecne sa wazne tylko
przez 10 lat.

Leszek

2. Data: 2006-07-27 06:45:57

Temat: Re: Dowody osobiste. Taka ciekawostka
Od: "Abal" <andrzej_banas@(wytnij to!)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chyba nie masz racji, ja dowod osobisty wyrobilem w lutym 2001 i mam na 10
lat, zreszta stare dowody tez byly na 10 lat tylko nikt tego nie
przestrzegal
pzdr
Andrzej

3. Data: 2006-07-27 07:06:22

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Chyba nie masz racji, ja dowod osobisty wyrobilem w lutym 2001 i mam na 10
> lat, zreszta stare dowody tez byly na 10 lat tylko nikt tego nie
> przestrzegal

Chodzi mi o dowod przypominajacy karte platnicza. Moi rodzice wyrobili je w
2003 i sa bezterminowe, a ja mam nowy od wczoraj i wydrukowano na nim, ze
jest wazny od 05.07.2006 do 05.07.2016.

Byc moze ludziom w wieku emerytalnym wydaja je bezterminowo, a pozostalym na
10 lat

Leszek

4. Data: 2006-07-27 07:43:49

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byc moze ludziom w wieku emerytalnym wydaja je bezterminowo, a pozostalym
na
> 10 lat

Zgadza sie

5. Data: 2006-07-27 19:48:44

Od: *ZBIG* <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Jul 2006 09:06:22 +0200, LECH DUBROWSKI napisał(a):

> Byc moze ludziom w wieku emerytalnym wydaja je bezterminowo, a pozostalym na
> 10 lat

Być może dzięki dowodom osobistym jest bezpieczniej.
Być może ktoś zarabia na produkcji tych dowodów.
Być może władza będzie mogła łatwiej kontrolować obywateli.
Być może dowody osobiste są niepotrzebne.
Być może coś jest prawdą, a coś innego fałszem, ale jak to odróżnić?

pzn@pzn.malopolska.pl
karta N+ (??)
Karta Parkingowa - skąd?
pyt o zasilek i rente